Gå til innhold

Andre som tjener ca. 600 000 - 650 000 kr i året


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva har dere utbetalt hver måned? Jeg tjener 635 000 kr i året og har utbetalt omtrent 33 000 kr. Det pleier å gå omtrent opp i ligningen også, får kanskje 7000-9000 kr igjen på skatten. Men når jeg leser her inne virker det som om utbetalingen er lav i forhold til lønn, betaler jeg veldig mye mer skatt enn vanlig?

Anonymkode: 3fe8c...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har omtrent det samme som deg i lønn. Har utbetalt 36,000. Ingen barn foreløpig, alene om alt av lån. Har rundt 2 millioner i lån, så får jo noe lavere skatt på grunn av det. 

Anonymkode: a9e24...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har omtrent det samme som deg i lønn. Har utbetalt 36,000. Ingen barn foreløpig, alene om alt av lån. Har rundt 2 millioner i lån, så får jo noe lavere skatt på grunn av det. 

Anonymkode: a9e24...07f

Akkurat som meg

Anonymkode: 49b1c...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå 580k og får utbetalt 34k. Går snart opp til 635k og regner med å få utbetalt ca 37-38k. Har 4.6 mill i lån med mannen.

Anonymkode: a21d7...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utbetalt 32000,- 600 000,- akkurat i årslønn

Masse gjeld; så synes dere betaler lite skatt. 

Anonymkode: bebc0...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

630 000 i året. 34 000 utbetalt. 3 mill i lån sammen med mannen som tjener 730 000 i året.

Anonymkode: 99b73...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 650 000 og får utbetalt 36 500. Går mer eller mindre i null på skattemeldingen, jeg har kun studielån som fradrag på min melding. 
 

Dere som betaler så mye skatt: har dere firmabil eller andre goder? Eller har dere formue? Det virker feil at dere skal betale så mye skatt, så tror det er noe dere har glemt å ta med.

Anonymkode: 532c7...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600000, 3,4 mill i lån med mann. 3 barn og studielån. Utbetalt 33k. Uvisst hvordan det går med skatten - bruker å få igjen, men i fjor gikk jeg i null.... 

Anonymkode: f0a6c...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruttolønn på rundt 660'. Utbetalt knapt 37'. Godt voksen, en tenåring, gjeld på ca 1,7 mill. Mannen har omtrent det samme. 

Anonymkode: 2f597...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener 690 000. Utbetalt i underkant av 38 000. Får ikke igjen noe på skatten.

Anonymkode: 7d49b...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar! Jeg ser at mistanken min er rett rundt at jeg har høy skatt. Jeg vet at fradraget på lånet står på mannen, ingen har firmabil, og jeg antar at vi har noe formue, men ikke all verden. Kan det være fordi han tjener mye (ca 1 mill), og har fradraget på seg? Jeg har kun mitt eget studielån på meg, altså fradraget. Vi har garantert ikke glemt noe, svigermor er regnskapsfører og pleier å se over likningen før vi leverer inn siden mannen sin er ganske komplisert (fond, aksjer, utbytte, firma osv).

HI

Anonymkode: 3fe8c...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...