Anonym bruker Skrevet 29. februar 2020 #1 Skrevet 29. februar 2020 Liker å studere for læringen sin del, men vil gjerne også pimpe opp CV. Har fra før en bachelor i sosialt arbeid og en master i offentlig ledelse og styring. Har også tatt videreutdanning i veiledning og har ulike kurs i forbedringsarbeid og samtalemetodikk. Er i en mellomlederstilling i et statlig foretak i dag, men ønsker meg på sikt en tyngre stilling. Stillinger jeg ser for meg er personalsjef, HR-direktør, prosjektleder for større prosjekter, enhetsleder stab o.l. Jeg jobber hardt for å oppnår gode resultater i arbeidet mitt, men kunne altså godt tenke meg å ta noen flere fag og vil gjerne ha forslag Anonymkode: 75800...dae
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2020 #2 Skrevet 29. februar 2020 Jus kunne jeg tenke meg at kunne være nyttig. Statstikk er et annet fag jeg ser for meg kunne være nyttig i mange slike stillinger. Anonymkode: e9c37...5b2
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2020 #3 Skrevet 29. februar 2020 Takk for forslag! Jeg har 15 studiepoeng jus i graden min, men skader nok ikke med mer. Anonymkode: 75800...dae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå