Gå til innhold

Kjøpesenter og corona virus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet ikke så redd for dette viruset, men når det blir så mye oppstyr blir jeg jo litt usikker.  I dag har jeg avtale med datteren min om en tur på storsenteret for å handle diverse. Selv om jeg ikke er så bekymret kjenner jeg jo litt på ansvar for å ikke ta unødvendige sjanser på grunn av barna. Ei venninne jobber på senter og hun sier de merker at det er mindre folk enn normalt. Jeg har ikke munnbind og har ikke hamstret mat. Hva tenker dere andre? Har dere begynt å ta forholdsregler eller lever dere helt som normalt? 

Anonymkode: 38758...d9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smitten i Norge er foreløpig så lav at jeg ikke tar spessielle hensyn, men samtidig blir fokuset slik at det blir mindre fristende med shopping ol.

Hvis (når) det blir et norsk utbrudd med mange syke, vil jeg nok være gansle restriktiv til å oppsøke områder med mange mennesker, som kjøpesentre, kino, store møter, offentlig kommunikasjon osv. Jeg vil også helt unngå å ta imot kontanter.

Anonymkode: 2d640...569

Skrevet

Jeg regner rett og slett med at vi i løpet av våren blir eksponert i massevis. Enten blir vi syke, eller så blir vi det ikke. Vi lever som normalt, og er som vanlig obs på god håndhygiene. 

Anonymkode: eeb29...6e0

Skrevet

Det har jeg ikke tenkt på engang. Har foreløpig ingen bekymringer i forhold til coronaviruset.

Anonymkode: 6be51...5d3

Skrevet

For oss som ikke er vant til å gå med munnbind anbefaler de det jo ikke i det hele tatt. Større sjanse for at det blir en snittefelle enn at det beskytter oss. Vi må ikke ta etter kinereserene i alt... 

Når det kommer til smitte på kjøpesenter tenker jeg overhodet ikke på det, jeg regner med alle blir utsatt for denne smitten etterhvert. Vask hendene når du kommer hjem, og sprit de om du spiser på farten, mer enn det orker ikke jeg styre ihvertfall. 

Anonymkode: 2c2b5...1dd

Skrevet

Oh, Lord....

Anonymkode: 5c5df...f23

Skrevet

Ikke bruk munnbind ihvertfall. Da tar man hendene mer i ansiktet. 

God håndhygiene, og kanskje ikke ta på så mye dørhåndtak osv. 

Anonymkode: c7263...a87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...