Gå til innhold

Jeg har lyst på min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tidligere stemor.. Hun er 13år eldre enn meg, singel og heit som f! Merker hun flørter med me, kommer innom på dressmann hvor jeg jobber. Pappa har funnet seg ny. Er dette sykt kvalmt?? 

Anonymkode: 2ac0b...850

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kleint som fy

Anonymkode: b697a...013

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kleint som fy

Pappa merket flørtingen mellom oss, men det gikk ikke utover meg. Desverre henne.. får ikke nok av tanken på det. Vet det er litt småcreepy 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Pappa merket flørtingen mellom oss, men det gikk ikke utover meg. Desverre henne.. får ikke nok av tanken på det. Vet det er litt småcreepy 

Uff, kleinere enn det kan det stort sett ikke bli. Hvor gammel er du?

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff, kleinere enn det kan det stort sett ikke bli. Hvor gammel er du?

24

Skrevet

HAHAHA, den er kjip!!!

Anonymkode: cb169...f6f

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HAHAHA, den er kjip!!!

Anonymkode: cb169...f6f

Siden de har gått ifra hverandre, så har jeg i den grad 'lov' å gjøre noe med hverandre.. kjip situasjon er det, men en deilig tanke. Jeg har en sønn på 2år fra tidligere som hun liker å passe... 

😶😶

Skrevet

kult

Anonymkode: 047f8...5d5

Skrevet
På 28.2.2020 den 23.36, Anonym bruker skrev:

Siden de har gått ifra hverandre, så har jeg i den grad 'lov' å gjøre noe med hverandre.. kjip situasjon er det, men en deilig tanke. Jeg har en sønn på 2år fra tidligere som hun liker å passe... 

😶😶

Én gang til.. Du er 24, har en SØNN fra et TIDLIGERE forhold, og er forelska/tent på STEMORA di.. Herregud, for en type og for en moral😳

Anonymkode: d75a6...697

Skrevet
På 28.2.2020 den 22.55, Anonym bruker skrev:

tidligere stemor.. Hun er 13år eldre enn meg, singel og heit som f! Merker hun flørter med me, kommer innom på dressmann hvor jeg jobber. Pappa har funnet seg ny. Er dette sykt kvalmt?? 

Trenger du å lage enda flere tråder om dette? 

Anonymkode: 00822...8c1

Skrevet

Trenger du å lage enda flere tråder om dette? 

Unnskyld. Trodde det var en ny tråd. 

Uansett... Dropp denne dama. 

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Én gang til.. Du er 24, har en SØNN fra et TIDLIGERE forhold, og er forelska/tent på STEMORA di.. Herregud, for en type og for en moral😳

Anonymkode: d75a6...697

Er det alltid bare kvinnfolk som ergrer seg over dette? 😂 tydeligvis. Damer i nøtteskall 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det alltid bare kvinnfolk som ergrer seg over dette? 😂 tydeligvis. Damer i nøtteskall 

?

Anonymkode: 76240...7df

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

?

Du forstod det. Menn er bygd opp annerledes enn damer der, tilsynelatende også med tanker rundt dette. Man liker milf, damer med erfaringer og selvsikkerhet. Ikke feil å få pimpen på ei dame på oppimot 10-15år eldre.. 

Skrevet

Du forstod det. Menn er bygd opp annerledes enn damer der, tilsynelatende også med tanker rundt dette. Man liker milf, damer med erfaringer og selvsikkerhet. Ikke feil å få pimpen på ei dame på oppimot 10-15år eldre.. 

Jeg skjønte nok til en viss grad hva du mente. Men, jeg skjønner ikke hvordan du kan dra konklusjonen at det er kun damer som reagerer på scenarioet du skisserer iom at du poster det i ett forum hovedsaklig bestående av kvinner (med noen få unntak så klart). Hvordan vet du at menn ikke hadde funnet det forkastelig å legge seg etter eksen til faren? 

Jeg trodde at det fantes en form for æreskodeks blandet menn omhandlende ekser. Men, det er kanskje der problemet ligger, at det er blant menn ikke unge gutter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...