Gå til innhold

Oi. Nå ble alt virkelig. Fant hjertelyd 8+5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt så lite symptomer. Ikke følt meg gravid. Kom plutselig på at jwg hadde dopleren enda. Og jeg fant hjertelyden. Det er virkwlig noe der inne ❤️❤️

Anonymkode: 2fd44...7c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig 😊. Også så hyggelig å finne den så tidlig 😊. Jeg er 7+5 å føler meg heller ikke gravid. Spent på om det er noe der inne😉

Skrevet
4 minutter siden, FrkKværner skrev:

Så koselig 😊. Også så hyggelig å finne den så tidlig 😊. Jeg er 7+5 å føler meg heller ikke gravid. Spent på om det er noe der inne😉

Jeg var sikker på alt som kunne gått galt. MA. Garantert tenkte jeg. Ventet bare på å begynne å blø. Eller ingen foster. 🙈🙈 har du dopler? Ble overrasket hvor raskt jeg fant den

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var sikker på alt som kunne gått galt. MA. Garantert tenkte jeg. Ventet bare på å begynne å blø. Eller ingen foster. 🙈🙈 har du dopler? Ble overrasket hvor raskt jeg fant den

Jeg er også jevnlig overbevist om MA🙈. Har hatt det en gang tidligere. Til tross for det er jeg relativt avslappet, ikke så mye jeg får gjort uansett. Nei ikke nå lengre. Solgte den for noen år siden, trodde jeg var ferdig med barn 😅. Skal vurdere å skaffe meg en ny😉

Skrevet
1 minutt siden, FrkKværner skrev:

Jeg er også jevnlig overbevist om MA🙈. Har hatt det en gang tidligere. Til tross for det er jeg relativt avslappet, ikke så mye jeg får gjort uansett. Nei ikke nå lengre. Solgte den for noen år siden, trodde jeg var ferdig med barn 😅. Skal vurdere å skaffe meg en ny😉

Krysser fingrene for deg. Skal barw ikke bli hekta på å sjekke fosterlyden daglig 🙈 verdens hærligste lyd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...