Leverpostei Skrevet 28. februar 2020 #1 Skrevet 28. februar 2020 Familien vår trenger et eventyr, og vi trenger mer tid sammen. Vi tenker litt på å flytte et år, og Vest-Afrika (først og fremst Senegal) peker seg ut som en mulighet. Mannen er ingeniør, og vil kunne få jobb på en internasjonal kontrakt. Barna er mellom 3 og 12 år. Har du noen erfaringer å dele?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2020 #2 Skrevet 28. februar 2020 vi bodde 1 år i kapp verde, beste året i livet vår,men dette var før barna begynte på skolen, de var 5mnd, 2 og nesten 5 når vi dro, tror ikke jeg ville dratt med så store som dine, hvis den ene er 12 Anonymkode: 76b6c...7ac
Leverpostei Skrevet 28. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2020 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: vi bodde 1 år i kapp verde, beste året i livet vår,men dette var før barna begynte på skolen, de var 5mnd, 2 og nesten 5 når vi dro, tror ikke jeg ville dratt med så store som dine, hvis den ene er 12 Anonymkode: 76b6c...7ac Det høres fint ut! Hvorfor ville du ikke reist med store barn?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2020 #4 Skrevet 28. februar 2020 3 minutes ago, Leverpostei said: Det høres fint ut! Hvorfor ville du ikke reist med store barn? pga skole Anonymkode: 76b6c...7ac
Leverpostei Skrevet 28. februar 2020 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: pga skole Anonymkode: 76b6c...7ac Ok, skjønner. Ja, de to eldste er skolebarn, men det bekymrer meg ikke så veldig. Den internasjonale skolen virker fin, og vi vil kunne supplere med norsk pensum.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2020 #6 Skrevet 28. februar 2020 Har selv bodd endel år i Afrika med familien når jeg var barn, pga foreldres jobb. Det var øst -Afrika, ikke vest. Veldig positiv opplevelse. Anonymkode: 396ef...959
Leverpostei Skrevet 28. februar 2020 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har selv bodd endel år i Afrika med familien når jeg var barn, pga foreldres jobb. Det var øst -Afrika, ikke vest. Veldig positiv opplevelse. Anonymkode: 396ef...959 Så fint å høre at det var gode opplevelser fra et barneperspektiv! Jeg har også bodd i Øst-Afrika før jeg fikk barn, men det er ikke aktuelt nå pga jobbsituasjon. Jeg er nok mest usikker på sikkerhet og helse i forhold til å ta barna med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå