Anonym bruker Skrevet 28. februar 2020 #1 Skrevet 28. februar 2020 Sønnen min på 9 år har store mandler noe som førte til ekstremt mange halsbetennelser når han var liten. Nå har han kanskje 1 eller 2 halsbetennelse ÅRET,så det har blitt veldig mye bedre. Han men får forsatt lett høy feber når han er forkjølet. Det vil det si at han har dårlig imunforsvar så coronaviruset er mye farligere for han enn andre barn? Anonymkode: 831eb...56e
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2020 #2 Skrevet 28. februar 2020 Vil det si at* Anonymkode: 831eb...56e
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2020 #4 Skrevet 28. februar 2020 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei Anonymkode: c9505...448 Okey takk for svar Anonymkode: 831eb...56e
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2020 #5 Skrevet 28. februar 2020 Hjelp, prøv å ikke være hysterisk. Når man snakker om nedsatt immunforsvar gjelder det underliggende alvorlige sykdommer. Jeg håper at du skjønner forskjell på store mandler og ovennevnte. Anonymkode: 5aba8...d22
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2020 #6 Skrevet 28. februar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hjelp, prøv å ikke være hysterisk. Når man snakker om nedsatt immunforsvar gjelder det underliggende alvorlige sykdommer. Jeg håper at du skjønner forskjell på store mandler og ovennevnte. Anonymkode: 5aba8...d22 Er egentlig langt fra hysterisk men når sønnen min var mindre så sa legen at så lenge vi ikke fjernet mandlene hans så kommer han til å bli mye mer syk enn andre barn. Derfor jeg lurte på om han også lettere kan bli alvorlig syk om han skulle få coronaviruset. Ser du syns spørsmålet mitt er latterlig dumt men det får så være,trengte svar på dette så jeg slipper å bekymre meg. Anonymkode: 831eb...56e
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2020 #7 Skrevet 28. februar 2020 Jeg har også en ni år gammel sønn med store mandler, og lurer på det samme. Anonymkode: 9288e...286
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2020 #8 Skrevet 28. februar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har også en ni år gammel sønn med store mandler, og lurer på det samme. Anonymkode: 9288e...286 Det var veldig krasse svar her syns jeg. Jeg har jo alltid fått høre at imunforsvaret er svekket når barnet har store mandler,så syns ikke spørsmålet mitt er så dumt jeg. Men de andre her er visst uenig Anonymkode: 831eb...56e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå