Gå til innhold

Ville du ha reist til Kraków neste helg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Familie med barn. Mht Corona.. 

Anonymkode: 7fa08...4fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Krakow er en grusom by. Møkkete, stygt, tiggere, liker meg ikke der i det hele tatt.

Anonymkode: a625c...de9

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei. Krakow er en grusom by. Møkkete, stygt, tiggere, liker meg ikke der i det hele tatt.

Anonymkode: a625c...de9

Takk for informativt svar

Skrevet

Nei. Er det så vanskelig å ikke reise noen måneder når dette står på?

Norge bruker silkehansker. Andre land låser deg inne om du er mistenkt for å ha smitte.

Anonymkode: bbb7c...7c7

Skrevet

Jeg skal også til Krakow neste helg. Riktignok uten barn.

men jeg kommer til å dra hvis ting er som det er nå. 

ps. Krakow er en flott by!

Anonymkode: fd06a...6d9

Skrevet

Mannen skal på flere reiser i forbindelse med jobb i nær fremtid ( Polen også) og reiser som planlagt med mindre det kommer råd om ikke å reise . Hadde reist 

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: ef19a...c40

Skrevet

Nei!

Anonymkode: 0c487...023

Skrevet
33 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Mannen skal på flere reiser i forbindelse med jobb i nær fremtid ( Polen også) og reiser som planlagt med mindre det kommer råd om ikke å reise . Hadde reist 

Min jobb har innført reiseforbud en periode nå, veldig fornuftig. Sparer både miljø, samfunn og økonomi. Det meste kan fint tas på video/tlf konferanse. Det ER faktisk ikke vanskelig å ikke reise i en periode. Egoistisk å trosse sunn fornuft å bare dra. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min jobb har innført reiseforbud en periode nå, veldig fornuftig. Sparer både miljø, samfunn og økonomi. Det meste kan fint tas på video/tlf konferanse. Det ER faktisk ikke vanskelig å ikke reise i en periode. Egoistisk å trosse sunn fornuft å bare dra. 

Det er endel jobber som faktisk må gjøres på plass og min mann har en sånn jobb. Hans jobb har altså ikke reiseforbud 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja

Anonymkode: f1aa7...7d9

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort. 

Ikke fordi jeg er bekymret for sykdommen for egen del, men fordi jeg ikke vil risikere å bli sittende et eller annet sted fordi grensene blir stengt e.l. Det viser seg at ting skjer fort nå, og selv om det høres usannsynlig ut at hele landet stenger grensene ville jeg ikke for bare en uke siden trodd at naboen måtte sitte i karantene etter en Italiatur i vinterferien. 

Anonymkode: 563c9...00d

Skrevet

Krakow er NYDELIG ❤️

Anonymkode: 93808...4da

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Ja, man må ikke la frykten ta oss

Anonymkode: c8106...540

Skrevet

Ja, jeg ville reist. 

Anonymkode: 9b627...ed7

Skrevet

Er dere virkelig villige til å tape pengene dere har lagt i en slik reise pga redsel for noe som for de aller fleste ikke er farlig? Det gis vel fortsatt ikke refusjon på utgifter?

Anonymkode: 84543...053

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...