Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke fremmed for å starte med blanke ark og studere over lengre tid for å få en jobb som passer meg. 

Jeg trenger en jobb der jeg ikke må forholde meg til så mange mennesker. Jeg er introvert og asosial som person. 

Drømmen er å jobbe hjemmefra, fleksibelt, og bare levere produkter via pc. 

Jeg har brent lyset begge ender og tvunget meg selv til å jobbe i hypersosiale jobber de siste 13 årene. 

Nå har jeg gått på 6 mnd rehabilitering og har funnet ut at jeg vil jobbe de siste 30 årene, lykkelig på mine premisser. 

Hva kan jeg jobbe med? 

Forslag? 

Takker for alle spennende svar 😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Oktavia skrev:

Jeg er ikke fremmed for å starte med blanke ark og studere over lengre tid for å få en jobb som passer meg. 

Jeg trenger en jobb der jeg ikke må forholde meg til så mange mennesker. Jeg er introvert og asosial som person. 

Drømmen er å jobbe hjemmefra, fleksibelt, og bare levere produkter via pc. 

Jeg har brent lyset begge ender og tvunget meg selv til å jobbe i hypersosiale jobber de siste 13 årene. 

Nå har jeg gått på 6 mnd rehabilitering og har funnet ut at jeg vil jobbe de siste 30 årene, lykkelig på mine premisser. 

Hva kan jeg jobbe med? 

Forslag? 

Takker for alle spennende svar 😉

Det finnes ikke egentlig jobber der du kan jobbe hjemmefra uten å måtte forholde deg til andre og bare levere produkter via PC'en. Det du eventuelt kan, er å jobbe med noe innen for eksempel IT eller teknisk tegning som kan utføres hjemmefra i eget firma, og så ansette en mellommann som tar seg av mye av kundekontakten og markedsføringen som behøves.

Anonymkode: 47cc2...4e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...