Gå til innhold

I natt drømte jeg at det regnet ildkuler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en annen kjørte bil her vi bor. Kom til et kryss med endel biler, plutselig snudde alle bilene og kjørte motsatt vei. 

Jeg fant ut at det "var noe gærent", i lufta, en følelse. Så bestemte meg for å følge etter bilene. 

Jeg så opp mot himmelen og skyene var mørke, men etter hvert begynte det også å gløde av dem, som rødoransje lyn i skyene. Og langs kantene.

Vi gikk ut av bilen, fordi alle bilene hadde stoppa i neste kryss. 

Så begynte det å regne ildkuler, overalt, og vi måtte løpe inn i et parkeringshus og gjemme oss. 

Slik fortsatte drømmen, ildkulene stoppet litt og vi gikk ut og så, gikk videre, så begynte det igjen og vi måtte søke tilflukt. Hus og bygninger begynte å brenne. 

Kan det bety noe? 

Anonymkode: daa2a...ecc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hadde en drøm om ildkuler som ødelegger jorden! Det betyr ingenting.

Jeg har hatt flere slike drømmer, ildkuler, vulkaner som eksploderer, romvesen med fasers osv. 

Enten har du sett mye film eller nyheter.

Anonymkode: 66100...675

Skrevet

Ja, det betyr at du er i ferd med å få diaré.

Seriøst, tror du at det "betyr noe" hva du drømmer? Da bør du få huet ditt undersøkt.

Anonymkode: 4e23a...b39

Skrevet

Det betyr at du har sett alt for mye om dette tema. Det er som tatt rett ut av en Hollywood-film 

Anonymkode: 643b4...0e7

Skrevet

Du er redd for koronaviruset?

Anonymkode: 71fb2...bbe

Skrevet

Kanskje du er bekymret for noe? Eller kanskje det bare far et mareritt?

Anonymkode: 46d24...93d

Skrevet

Dette er jo et bilde på Armageddon.. og måten coronaviruset fremstilles nå - over alt - hele tiden - er et slags varsel om  Armageddon.. Så det er ikke så rart i mitt hode..

Anonymkode: 6c85b...58e

Skrevet
På 28.2.2020 den 12.25, Anonym bruker skrev:

Dette er jo et bilde på Armageddon.. og måten coronaviruset fremstilles nå - over alt - hele tiden - er et slags varsel om  Armageddon.. Så det er ikke så rart i mitt hode..

Anonymkode: 6c85b...58e

🤔🧐

Anonymkode: daa2a...ecc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...