Anonym bruker Skrevet 27. februar 2020 #1 Skrevet 27. februar 2020 Dette skulle kanskje vært i gruppen for ufrivillig barnløse. Kan ikke skrive for mye, redd for å bli gjenkjent. Tror ikke flere har dette problemet. saken er: vi kan få barn med hjelp, men mannen er ikke med på noe. hvor lenge ville du godtatt det? Vi blir ikke yngre🙁 Anonymkode: 07a13...666
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2020 #2 Skrevet 27. februar 2020 Hvor viktig er barn? For deg tydeligvis viktigere enn for ham. Er så barn viktigere for deg enn mannen din? Ja, da må dere antakelig skilles for at du skal få. (Og i verste fall går han da hen og får barn med noen andre...) Anonymkode: 094b4...f30
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2020 #3 Skrevet 27. februar 2020 Hvor lenge jeg ville godtatt det? Hva mener du med det da, hva har han sagt om dette? Det er ikke like viktig for alle å få barn, og alle vil ikke få barn "med hjelp". Sier mannen din at han ikke vil ha barn om de ikke kommer naturlig så må du jo bare akseptere det. Dere må ta en skikkelig prat om dette, hva tenker han om fremtiden, hvor viktig er barn for han, er han villig til å motta hjelp for å få barn, eller er det ikke så viktig for han å få egne barn? Du har ikke noe annet valg enn å enten akseptere hans valg eller gå fra han. Anonymkode: 7eeb6...a81
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2020 #4 Skrevet 27. februar 2020 Er redd dere har rett, men jeg er så glad i ham. Anonymkode: 07a13...666
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2020 #5 Skrevet 27. februar 2020 Det er så enkelt at du må bestemme deg for hvor viktig det er med barn. Er barn viktigere enn mannen går du i dag. Du kan ikke vente på at han kanskje snur. Anonymkode: 5e104...537
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2020 #6 Skrevet 27. februar 2020 For noen år tilbake var vi ufrivillig barneløse. Dette var min store sorg da jeg hadde ett stort ønske om barn. Ville mannen nektet ivf f.eks hadde forholdet vårt vært over, med tungt hjerte. Elsker mannen, men har alltid hatt en drøm om å bli mamma. Heldigvis var ikke det ett problem hos oss. Hva er viktigst for deg? Barn ? Mannen? Min stemor valgte sin mann da hun var ung, han døde «ung». I dag er hun 65år å jeg vet hun har angret på det valget. Anonymkode: 1fa57...b76
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2020 #7 Skrevet 27. februar 2020 Har vært i en lignende situasjon. Her var jeg «problemet». Måtte fjerne «alt» pga kreft. Mannen min gikk heldigvis ikke fra meg. Vi lever nå greit uten barn, selv om det var en sorg i lang tid. Ligger problemet hos deg eller mannen? Anonymkode: b3713...a67
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2020 #8 Skrevet 27. februar 2020 Er også redd jeg vil angre. Det er jeg som er problemet. Er ikke redd han vil gå fra meg pga dette. Men tror sorgen uten barn vil være for tung Anonymkode: 07a13...666
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2020 #9 Skrevet 27. februar 2020 Hvis dere begge har ønsket dere barn, hvorfor vil han ikke nå benytte seg av muligheten når det faktisk er mulig for dere å få barn med hjelp? Kan det være at han ikke egentlig har hatt særlig ønske om å få barn? Anonymkode: fe088...a80
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2020 #10 Skrevet 27. februar 2020 Hvorfor vil han ikke prøve? Ønsker ikke barn? Utgiftene til IVF? Utgifter til barn? Vi har vært gjnnm IVF, var et helvete og tærte på forholdet og min helse. Tenk nøye igjennom hva du vil? Anonymkode: 5d765...275
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2020 #11 Skrevet 27. februar 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette skulle kanskje vært i gruppen for ufrivillig barnløse. Kan ikke skrive for mye, redd for å bli gjenkjent. Tror ikke flere har dette problemet. saken er: vi kan få barn med hjelp, men mannen er ikke med på noe. hvor lenge ville du godtatt det? Vi blir ikke yngre🙁 Anonymkode: 07a13...666 Hadde gitt ham en konkret tidsfrist. Jeg gjorde det med min eks. Hvis du om så og så lenge fortsatt ikke vil, så må jeg finne meg noen som vil. Og da tida var ute, gikk jeg. Anonymkode: 9a4ca...573
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2020 #12 Skrevet 28. februar 2020 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Hadde gitt ham en konkret tidsfrist. Jeg gjorde det med min eks. Hvis du om så og så lenge fortsatt ikke vil, så må jeg finne meg noen som vil. Og da tida var ute, gikk jeg. Anonymkode: 9a4ca...573 Dere hadde samme problem? Anonymkode: 07a13...666
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2020 #13 Skrevet 28. februar 2020 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor vil han ikke prøve? Ønsker ikke barn? Utgiftene til IVF? Utgifter til barn? Vi har vært gjnnm IVF, var et helvete og tærte på forholdet og min helse. Tenk nøye igjennom hva du vil? Anonymkode: 5d765...275 Tenker hele tiden. Utgiftene er ikke ett problem. Ingen har lyst på IVF, men den eventuelle angeren om 15 år vil jeg ikke prøve. Anonymkode: 07a13...666
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2020 #14 Skrevet 28. februar 2020 Jeg ventet og ventet... etter 5 år gikk jeg. Møtte verdens flotteste mann på jobb. Ting føltes enda bedre enn med x’n. Alderen hadde nok «tatt» meg. Og måtte gå op hormoner for å bli gravid. Nå er vi gravid med Nr to (som vi klarte helt selv) det var det tøffeste valget der å da å gå. Men Gud så flott mann jeg har nå. Ville ikke byttet han ut for noen ting i hele verden. Og på en måte er jeg glad for at x’n somlet slik. Hadde ikke ting skjedd slik de gjorde hadde jwg kanskje ikke møtt han jeg er med nå lykke til. Det blir bra tilslutt. På en eller annen måte❤️ Anonymkode: f26c8...955
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2020 #15 Skrevet 28. februar 2020 Hvorfor vil han ikke? Mangler han informasjon om ivf? Frykten for ikke å lykkes? Hva konkret gjør at han sier nei? Det må du finne ut av. Anonymkode: 1fa57...b76
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2020 #16 Skrevet 28. februar 2020 23 hours ago, Anonym bruker said: Er også redd jeg vil angre. Det er jeg som er problemet. Er ikke redd han vil gå fra meg pga dette. Men tror sorgen uten barn vil være for tung Anonymkode: 07a13...666 Du kommer nok til å angre.. Med ivf er det ingen garantier. Vi endte opp med 2 barn, men det var på nippet til å bli 0. Pga spesielle omstendigheter måtte vi til utlandet for ivf, så da var det 3 forsøk. Tredje og siste forsøk var vellykket.. Hvis vi hadde forblitt barnløse ville det vært viktig for meg å vite at vi forsøkte. Her var problemet hos mannen. Jeg ville nok ikke forlatt han. Tror jeg.. Anonymkode: 53129...d94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå