GÃ¥ til innhold

Gravid uke 8- mage som en vannmelon 😭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg vet at fosteret kun er noen mm. Venter min tredje nå å vil ikke fortelle det til noen før uke 12. Men magen er kronisk oppblåst å jeg ser så innmari gravid ut. Den buler ut å mannen har allerede fått spm om vi venter en til. Jeg suger inn magen som best jeg kan men den popper ut selv om jeg ikke har ettersittende klær. Flere som har det slik?🙈 Blir nok vanskelig å skulle holde dette skjult!

Anonymkode: 4f5b4...3fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det renner vann fra magen din, og du ser store, sorte frø som er lette å pirke ut ville jeg definitivt oppsøkt fastlegen.

Anonymkode: a5561...16d

Skrevet

Enten er du mest oppblåst og burde være mer obs på diett (for fordøyelsen), drikke vann og bevege deg (få i gang tarmen), eller kanskje det er flerlinger denne gangen...? 😉

Anonymkode: 8dec4...580

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enten er du mest oppblåst og burde være mer obs på diett (for fordøyelsen), drikke vann og bevege deg (få i gang tarmen), eller kanskje det er flerlinger denne gangen...? 😉

Anonymkode: 8dec4...580

Jeg spiser mindre enn vanlig (kvalm og stapmett). Kunne vært mer aktiv men som sagt kvalm. Tarmen fungerer også. Oppblåst kjenner jeg at jeg er, tvillinger håper jeg absolutt ikke at det er😅. Vært gravid med det før og det gikk dårlig. Men når det er sagt, blir alltid fort stor før ting går seg til. Ca like stor nå som jeg sikkert vil være i uke 18😅. Hi

Anonymkode: 4f5b4...3fe

Skrevet

Jeg hadde det slik med andremann. Måtte bruke gravidbukser fra uke 7, fordi jeg ikke fikk igjen de andre buksene. Ikke så lett å skjule da.

Skrevet

Slik var jeg også denne gangen😬 Mage med en gang som aldri forsvant...

Skrevet

Brukte gra idbukser i veke 8 med andremann, og tredje gong vart det trangt i veke 6. Men det var tvillingar. 

Anonymkode: 42fbf...000

Skrevet

Sånn var magen min også. Med tvillinger! 

Anonymkode: 41e32...712

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...