Gå til innhold

Anonym bruker


Filipine

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ny her.

Kan noen forklare hva er greia med "Anonym bruker",  "Overkikador" og "Anonymkode: ..."  Jeg trodde man måtte være pålogget med eget brukernavn (for min del Filipine) for å kunne skrive eller avre på innlegg her. Men de aller fleste innlegg er jo skrevet under "Anonym bruker". Kan man skrive her og likevel være anonym ? :).  Sorry men er helt ny ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Filipine skrev:

Hei, jeg er ny her.

Kan noen forklare hva er greia med "Anonym bruker",  "Overkikador" og "Anonymkode: ..."  Jeg trodde man måtte være pålogget med eget brukernavn (for min del Filipine) for å kunne skrive eller avre på innlegg her. Men de aller fleste innlegg er jo skrevet under "Anonym bruker". Kan man skrive her og likevel være anonym ? :).  Sorry men er helt ny ... 

Når du skriver og skal poste kan du krysse av for Skriv som anonym rett over Send inn svar.

Anonymkode: 7bb8f...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Filipine skrev:

Hei, jeg er ny her.

Kan noen forklare hva er greia med "Anonym bruker",  "Overkikador" og "Anonymkode: ..."  Jeg trodde man måtte være pålogget med eget brukernavn (for min del Filipine) for å kunne skrive eller avre på innlegg her. Men de aller fleste innlegg er jo skrevet under "Anonym bruker". Kan man skrive her og likevel være anonym ? :).  Sorry men er helt ny ... 

er du fra Filippinene?

Anonymkode: 49cd2...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

er du fra Filippinene?

Anonymkode: 49cd2...176

Jeg tipper hun knekker  nøtter.

Anonymkode: 7bb8f...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

er du fra Filippinene?

Anonymkode: 49cd2...176

Hihi, godt spørsmål :D. Nei jeg er norsk :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overkikador er betegneslen de brukerne med flest innlegg har. Husker ikke antallet, men ettersom du legger inn innlegg, så vil tittelen din endres. Nå er du Novise, siden du er helt fersk. Andre titler er varm i trøya, hyperdibber, årgangsbruker mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...