Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #1 Skrevet 26. februar 2020 Jeg er så heldig at jeg har en god, flott mann som jeg har det veldig bra sammen med. Vi har tre barn som ikke strever med noe spesielt, sjelden er syke, og trives i eget selskap. Vi har en stor familie, som vi har et godt forhold til og tilbringer mye tid sammen med. Jeg har en jobb jeg trives med, Ok inntekt og flotte kolleger. Jeg har gode venner, godt humør og god helse! Tenk å være så heldig! Anonymkode: 7d10f...e53
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #2 Skrevet 26. februar 2020 Det må være veldig deilig Sett pris på det, og vis mann og barn og familie at du setter pris på dem også Anonymkode: f4769...e12
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #3 Skrevet 26. februar 2020 Så bra 😊👏🏼 Veldig glad på dine vegne! Håper alle kan få oppleve samme glede og lykke😊👏🏼 Anonymkode: c897c...1db
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #4 Skrevet 26. februar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er så heldig at jeg har en god, flott mann som jeg har det veldig bra sammen med. Vi har tre barn som ikke strever med noe spesielt, sjelden er syke, og trives i eget selskap. Vi har en stor familie, som vi har et godt forhold til og tilbringer mye tid sammen med. Jeg har en jobb jeg trives med, Ok inntekt og flotte kolleger. Jeg har gode venner, godt humør og god helse! Tenk å være så heldig! Anonymkode: 7d10f...e53 Du er heldig, nyt det! Og flott at du kjenner på takknemligheten, den er verdifull. Anonymkode: 0d748...113
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå