Gå til innhold

Jeg er så heldig 🥰

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har en god, flott mann som jeg har det veldig bra sammen med. Vi har tre barn som ikke strever med noe spesielt, sjelden er syke, og trives i eget selskap. Vi har en stor familie, som vi har et godt forhold til og tilbringer mye tid sammen med. 

Jeg har en jobb jeg trives med, Ok inntekt og flotte kolleger. Jeg har gode venner, godt humør og god helse! Tenk å være så heldig! 

Anonymkode: 7d10f...e53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være veldig deilig :) Sett pris på det, og vis mann og barn og familie at du setter pris på dem også :)

Anonymkode: f4769...e12

Skrevet

Så bra 😊👏🏼 Veldig glad på dine vegne! Håper alle kan få oppleve samme glede og lykke😊👏🏼

Anonymkode: c897c...1db

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er så heldig at jeg har en god, flott mann som jeg har det veldig bra sammen med. Vi har tre barn som ikke strever med noe spesielt, sjelden er syke, og trives i eget selskap. Vi har en stor familie, som vi har et godt forhold til og tilbringer mye tid sammen med. 

Jeg har en jobb jeg trives med, Ok inntekt og flotte kolleger. Jeg har gode venner, godt humør og god helse! Tenk å være så heldig! 

Anonymkode: 7d10f...e53

Du er heldig, nyt det! Og flott at du kjenner på takknemligheten, den er verdifull.

Anonymkode: 0d748...113

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...