Gå til innhold

Har mannen din en flott og veltrent kropp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

F.ex. six-pack? Hvordan er kroppen din sammenligna med hans? Er du f.ex. veltrent? 

Anonymkode: 794c5...317

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det f.ex ikke noe som er av den minste interesse for noen andre? Kan jeg f.ex. svare JA, NEI, VET IKKE?

Anonymkode: daea2...09d

Skrevet

Han: Nei
Jeg: Ja

Anonymkode: ec210...84f

Skrevet

Han: ja

Jeg: nei, men trener for å bli lit slankete og fastere.

Anonymkode: b5aec...24a

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det f.ex ikke noe som er av den minste interesse for noen andre? Kan jeg f.ex. svare JA, NEI, VET IKKE?

Anonymkode: daea2...09d

Ingen tvinger deg til å svare.....du definerer ikke hva som andre finner interessant. 

Skrevet

Flott, men ikke veltrent. 

Anonymkode: 1b181...333

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

F.ex. six-pack? Hvordan er kroppen din sammenligna med hans? Er du f.ex. veltrent? 

Nei, men han har en enorm penis. 

Anonymkode: b4858...405

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men han har en enorm penis. 

Noe bra må det vel være med han siden du holder fast?

Anonymkode: 23c0e...004

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, utenom den enorme penisen, er han også vanvittig snill og god. Så han er sexy i mine øyne... 

Skrevet

Veltrent er vel å ta i. Men han er stram, markert og slank, jeg elsker kroppen hans🤩 Jeg har nettopp født, men til vanlig er jeg slank og ganske stram. 

Anonymkode: ddae7...a1c

Skrevet

Han er ikke veltrent nei. 
Han har en normalt slank kropp, med litt kosemage, som jeg elsker hver eneste millimeter av 🥰 Verdens deiligste i mine øyne. 

Jeg selv er slank og godt trent. 
Trening er en stor del av min livsstil. 

Anonymkode: a209e...273

Skrevet

Vi er begge bitte litt overvektig, trener noen dager i uken og er flotte i hverandres øyne. Andre er sikkert ikke enig, men vi er fornøyde og det er det som er viktig.

Anonymkode: 8766d...ec4

Skrevet

Han trente 7 dager i uke da jeg traff han. Veltrent og stram. Jeg var bælfeit (over 100 kilo) og på ingen måte trent.
Nå veier jeg 85 kilo og er fortsatt dvask. Han veier det samme og er like dvask :)

Anonymkode: 00f86...aca

Skrevet

Ja. 49 nå og fortsatt slank og fast. Liten søt rumpe og veldig stram kropp. Har en fysisk jobb så «trener» hele dagen nesten. 

Anonymkode: 14619...0fa

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det som gjør at "man holder fast" er jo alt annet enn magemusklene. Heldigvis. Det er ganske nytteløst å være i et langvarig forhold hvor musklene er hovedingrediensen..

Anonymkode: 45fb5...873

Skrevet

Han er sterk og slank, men ikke fra helsestudio. Han har en fysisk jobb, løfter mye, er på bena hele dagen, så han har i mine øyne en sunn og flott kropp.

Jeg har en helt normal kvinnekropp, ikke noe helsestudiokropp her heller. Men har vært heldig med genene, har fine pupper, lite appelsinhud, lange ben. Ser helt ok ut.

Anonymkode: 1ee10...51d

Skrevet

Nix, 174 cm og 98 kg.

Men han er verdens beste, mykeste, varmeste, sterkeste, tryggeste og godeste. Og jeg elsker han. 

Og det beste av alt, han elsker MEG......

Anonymkode: e322c...4e6

Skrevet

Han har ikke sixpack og veltrent kropp, men han har definitivt en flott, maskulin og deilig kropp. Ville ikke ha endret noe ved den om jeg kunne.

Selv er jeg høygravid og har mer stor badeball enn sixpack. Når jeg ikke er gravid pleier jeg å være ganske slank.

Skrevet

Jeg vil si han har en helt normal kropp. Han er bredskuldret, med hår på kassa😍. Ikke six-pack, aldri hatt. Selv er jeg normalvektig, med noe dvask mageregion. Kroppen har båret frem tre velskapte barn, og det bærer den preg av. Jeg kunne med fordel ha vært bedre trent. Kan vel si at jeg jobber med saken😉

Anonymkode: aeffe...1cf

Skrevet

Ingen av oss er veltrente nå, vi VAR begge da vi ble kjærester 😂 Vi er normalt slanke, men ikke veltrente altså 😬

Anonymkode: 62ab6...fb1

Skrevet

Han er veltrent, med en veldig muskuløskropp. Jeg er vanlig, men myk å ta på ;)

Skrevet

Han er høy, bredskudldret og muskler😊 han trener av og til men har en fysisk jobb ( tømrer og brannmann) så han er sterk og flott og de på😍 jeg derimot er lubben og høy😂 er gravid. 

Anonymkode: 483a3...a1f

Skrevet

Han er veltrent og sterk men ingen synlig six pack. 
Jeg er slankere, trener mer og har synlige magemuskler. 

Skrevet

Jeg syns virkelig ikke menn med definerte muskler er sexy i det hele tatt. Gjerne slank, men ikke muskuløs - det tenner meg ikke i det hele tatt.

Mannen min er overvektig nå, og det er et problem for helsen hans, men han har så smått begynt å trene, og det er bra. Jeg kan dessverre ikke si at jeg syns han er tiltrekkende slik jeg gjorde før, men det handler mest om at vi har vært sammen på godt og vondt, og kjemien er borte.

Anonymkode: ce023...f51

Skrevet

Han var...

Da han var yngre hadde han en meget flott og veltrent kropp. Tror det ligger i genene, hans søster jobbet som model. 

Nå? Mer stillesittende jobb, litt mer mat som han egentlig ikke skulle spise ( takeaway, fastfood).  Han er glad i mat! Så har han ikke den kroppen lengre. Nå har er jeg heller ikke noen model heller da, men OK.

Anonymkode: c1160...49d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...