Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #1 Skrevet 26. februar 2020 Var det interessant og har noen vært der i det siste? Anonymkode: 1e9b8...b7f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #2 Skrevet 26. februar 2020 Var der i dag og barna koste seg masse, mye spennende og lærerikt. Anonymkode: 96390...c71
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #3 Skrevet 26. februar 2020 Tusen takk for svar, så godt å høre. Jeg skal dit med en liten barnegruppe og er spent på om det er et greit sted å ta med matpakker og om det er lett å komme dit fra Ullevål. Anonymkode: 1e9b8...b7f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #4 Skrevet 26. februar 2020 Buss, trikk og bane rett ved i allefall.. Anonymkode: 96390...c71
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #5 Skrevet 26. februar 2020 Så bra, takk😊 Anonymkode: 1e9b8...b7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå