Gå til innhold

Bruker dere tights når dere trener? Bruker dere truse under tightsen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri tenkt på muligheten av å droppe trusa. Men skjønner argumentene når jeg leser dem! Vasker jo selvsagt tightsen etter bruk uansett. 

Anonymkode: 3a645...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tights ja. G-streng ja. Vanlig truse: NEI. Det er så stygt at selv funky hadde sett ille ut med det. 
Truse under sykkelbukse bruker man ikke. Det gnager og det siste man ønsker etter 14 mil er gnaging. Der. Men man må ha mange, slik at man får vasket skikkelig. 

Lykke til med treningen! 

Anonymkode: 83d02...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tights ja. G-streng ja. Vanlig truse: NEI. Det er så stygt at selv funky hadde sett ille ut med det. 
Truse under sykkelbukse bruker man ikke. Det gnager og det siste man ønsker etter 14 mil er gnaging. Der. Men man må ha mange, slik at man får vasket skikkelig. 

Lykke til med treningen! 

Anonymkode: 83d02...244

Jeg forakter inderlig folk som bryr seg mest om hvordan de ser ut når de "trener".

Anonymkode: b6f0c...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forakter inderlig folk som bryr seg mest om hvordan de ser ut når de "trener".

Anonymkode: b6f0c...579

Inderlig enig. 

Anonymkode: 829b5...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forakter inderlig folk som bryr seg mest om hvordan de ser ut når de "trener".

Anonymkode: b6f0c...579

Jeg bryr meg om hvordan jeg ser ut når jeg trener. Jeg liker kult treningstøy og liker å se fresh ut. Men hvorfor må alt være så sort hvitt her inne? "Bryr seg mest om hvordan de ser ut når de trener" 

Hvor tar dere det fra at man bryr seg mer om det enn treningen? Som sagt så tar jeg vare på utseendet men trener likevel beinhardt. Men jeg bryr meg fille om andre kommer på treningen og ser ut som slubberter, så lenge de ikke stinker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forakter inderlig folk som bryr seg mest om hvordan de ser ut når de "trener".

Anonymkode: b6f0c...579

Jeg forakter mennesker mer kropper som buler grunnet uhensiktsmessig antrekk. F. eks. vanlige truser under tights. 

Om folk «trener» eller trener får de velge selv, men den lille tiden småbarnsforeldre har til rådighet går vel med til skikkelig trening for de fleste. 
Hva trener, eller «trener» folk i om de ikke bruker tights forresten? Fotballshorts? 

Anonymkode: 83d02...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mjøshild skrev:

Sannsynligvis fordi at TS er en mann som venter på runkemateriale.

Sært runkemateriale da... hver sin smak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tante grusom master of law skrev:

Jeg bryr meg om hvordan jeg ser ut når jeg trener. Jeg liker kult treningstøy og liker å se fresh ut. Men hvorfor må alt være så sort hvitt her inne? "Bryr seg mest om hvordan de ser ut når de trener" 

Hvor tar dere det fra at man bryr seg mer om det enn treningen? Som sagt så tar jeg vare på utseendet men trener likevel beinhardt. Men jeg bryr meg fille om andre kommer på treningen og ser ut som slubberter, så lenge de ikke stinker.

Takk for at jeg slapp skrive dette selv, tenkte akkurat det samme. Og så har vi de som roper på runkemateriale hele tiden. Ikke rart det er mye hat og mobbing i verden.

Anonymkode: 6092d...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, frk Nilsen skrev:

Sært runkemateriale da... hver sin smak

Jada, men det er jo mange steder det er vinterferie denne uken så ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, mjøshild skrev:

Jada, men det er jo mange steder det er vinterferie denne uken så ......

Det glemte jeg, kanskje en ide å ta seg en tur ut i frisk luft for vedkommende 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså, hvorfor har dere ikke truse under, dere som bare har på tights? Det må jo være veldig ekkelt?! 

Anonymkode: 55f5f...0c6

Det er vel en grunn til at det er så utrolig mye tarmbakterier på treningsapparatene...😳

Anonymkode: d6966...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Anonym bruker skrev (På 26.2.2020 den 17.09):

Jeg bruker tights uten truse under. Jeg har aldri greid å finne en truse som ikke gnager. Jeg vasker tightsen på 60 grader etter hver bruk, det hadde jeg gjort uansett.

Anonymkode: 0c515...489

Tights er laget for trene uten truse og for vaskes så varmt ja ut ifra den info jeg har innhentet meg...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pils skrev (57 minutter siden):

Tights er laget for trene uten truse og for vaskes så varmt ja ut ifra den info jeg har innhentet meg...  

Og denne infoen har du funnet hvor?

Anonymkode: 182fb...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Og denne infoen har du funnet hvor?

Anonymkode: 182fb...cc7

Undersøkt rundt om kring   ...  søkt på alt mulig innhentet info sett på sport sett på joggere ute rundtomkring så tydelig på noen tights med sånn penislomme det den hopper og spretter i der hadde jo ikke gjort det med truse som hadde holdt den igjen..  

For menn i hvertfall er det veldig normalt uten truse under tights..   vet ikke hvor vanlig det er blant kvinner  ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Anonym bruker skrev (På 26.2.2020 den 18.16):

Jeg forakter inderlig folk som bryr seg mest om hvordan de ser ut når de "trener".

Anonymkode: b6f0c...579

Jeg har medfølelse for de som dømmer andre av egen selvforakt.

Det er godt å føle seg så fin som du kan være, etter egen smak. Det finnes damer som er seriøst opptatte av trening, og foretrekker å trene uten truse, selv om de i enkelte posisjoner kan antyde en cameltoe. Den holdningen og selvsikkerheten som ligger bak elsker jeg. For mange teller det praktiske og behagelige mer enn det estetiske, det kan forveksles med noe annet. De bare er den de er. Jeg stirrer ikke etter dem, runker ikke til dem, gir de heller ikke ekstra oppmerksomhet, bare elsker den holdningen. Jeg er selv opptatt av å trene, ikke å glane. Å trene er å ta vare på seg selv, fordi du føler du er noe å ta vare på. Selvsagt legger jeg merke til noen mer enn andre, fordi de er så få, kvinner skjemmes jo veldig av seg selv alt for ofte, og pisker hverandre framfor å heie hverandre fram. 

 

Anonymkode: 6092d...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 26.2.2020 den 20.28):

Jeg forakter mennesker mer kropper som buler grunnet uhensiktsmessig antrekk. F. eks. vanlige truser under tights. 

Anonymkode: 83d02...244

Jeg går med truser som deler rumpeballene i to, fordi jeg vet at det finnes mennesker som deg.

Tror mom jeans har blitt populært fordi andre føler som meg.

Anonymkode: 5041e...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...