Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #1 Skrevet 26. februar 2020 Har prøvd ut delt bosted med far i et år, men samarbeidet har dalt veldig. Han har en jobb der han er 2 uker borte og 4 uker hjemme , frem til nå har han hatt barnet 1 uke i mnd. Han har sluttet å betale halve barnehageregningen og kommer å går som han vil. Dette skaper bare irritasjon hos meg og det er ingen forutsigbarhet. Familievernkontoret kan ikke hjelpe og oppfordrer meg til å ta advokat. Han vil ha barnet 2/6 uker og SKAL ha delt bosted. Han syns jeg samarbeider dårlig (ifølge klagene til nav).og barnet har det ikke forutsigbart hos meg. Han har også meldt meg til barnevernet . Skal til familievernkontoret i løpet av mars, men jeg går ikke med på delt bosted lenger. Noen som har fått endret dette ? Hvor mye har dere betalt advokat for å hjelpe dere og fikk dere opphevet delt bosted ? Anonymkode: 9a541...4f2
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #2 Skrevet 26. februar 2020 Delt bosted har vel de fleste, og det spiller da ingen rolle. Men en forutsigbar samværsavtale er viktig, særlig når samarbeidet er så som så. Så søker du bidrag gjennom nav og betaler alle regningene selv. Når økonomi er med på å øke konflikten er det best å ta bidraget gjennom nav for å slippe mase om det. Anonymkode: cd1b0...d2f
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #3 Skrevet 26. februar 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Delt bosted har vel de fleste, og det spiller da ingen rolle. Men en forutsigbar samværsavtale er viktig, særlig når samarbeidet er så som så. Så søker du bidrag gjennom nav og betaler alle regningene selv. Når økonomi er med på å øke konflikten er det best å ta bidraget gjennom nav for å slippe mase om det. Anonymkode: cd1b0...d2f Har virkelig de fleste delt bosted ? For meg virker det som at fåparten har delt bosted. Man skal ha 100% samarbeid og det fungerer ikke i det hele tatt uavhengig av økonomi. Men ja en samværsavtale som fungerer er jo det beste. Men når far ikke overholder det så hjelper det lite med en samværsavtale uansett. Prøvd to ulike og med delt bosted og har innsett at det ikke er det beste for barnet. TS Anonymkode: 9a541...4f2
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #4 Skrevet 26. februar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har prøvd ut delt bosted med far i et år, men samarbeidet har dalt veldig. Han har en jobb der han er 2 uker borte og 4 uker hjemme , frem til nå har han hatt barnet 1 uke i mnd. Han har sluttet å betale halve barnehageregningen og kommer å går som han vil. Dette skaper bare irritasjon hos meg og det er ingen forutsigbarhet. Familievernkontoret kan ikke hjelpe og oppfordrer meg til å ta advokat. Han vil ha barnet 2/6 uker og SKAL ha delt bosted. Han syns jeg samarbeider dårlig (ifølge klagene til nav).og barnet har det ikke forutsigbart hos meg. Han har også meldt meg til barnevernet . Skal til familievernkontoret i løpet av mars, men jeg går ikke med på delt bosted lenger. Noen som har fått endret dette ? Hvor mye har dere betalt advokat for å hjelpe dere og fikk dere opphevet delt bosted ? Anonymkode: 9a541...4f2 Det er viktig å være klar over hva en advokat kan gjøre. Han/hun kan kun sette opp en avtale for dere og ordne det juridiske, men kan ikke avgjøre noe som helst. Da må man i retten. Anonymkode: 7e90c...e5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå