Gå til innhold

Er du redd?

Er du redd?  

40 stemmer

1. 1. Er du redd for Coronaviruset?

• Nei, ikke i det hele tatt
      22
    • Nja, litt, men tenker ikke så mye på det
      15
    • Ja
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en som hevdet at det er normalen å være engstelig for virus og bakterier. Så da spør jeg: er du engstelig for Coronaviruset?

Anonymkode: a15fc...947

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke redd, men jeg er bekymret for de eldre og de med svakt immunforsvar. Min gamle, syke far og svigerfar, og min sønns kreftsyke venn bør ikke utsettes for dette. Disse er selvfølgelig vaksinert mot influensa, men denne nye sykdommen er det verre å beskytte seg mot. 

Anonymkode: 0d6d9...a93

Skrevet

Synes det burde bli innført et reiseforbud inntil de har funnet en kur eller det ikke er fare for smitte lenger.

Anonymkode: 672d6...df1

Skrevet

Jeg er i en risikogruppe, men er ikke redd. Men jeg tar noen forholdsregler, har litt ekstra mat i hus, nok medisiner osv. slik at jeg kan begrense kontakt med andre om nødvendig, eller at jeg kan greie meg selv om jeg skulle få det og bli satt i karantene (uten å trenge behandling). Tenker det bare er sunn fornuft.

Anonymkode: 70028...ee2

Skrevet

Nei, jeg personlig er ikke redd. Men har forståelse for at noen som har nære eller selv er i risikogrupper er redde.

Anonymkode: de1a2...8e1

Skrevet

Ikke redd. Vi er alle i en riskogruppe i familien, men jeg tenker at vi kom oss fint gjennom svineinfluensaen, så dette går nok helt fint for oss. 

Anonymkode: 3d797...0f0

Skrevet

Jeg er ikke redd. Kaster ikke bort masse energi på noe som er helt utenfor min kontroll, og til tross for at både jeg og noen av mine nærmeste er i faresonen så tar vi det som det kommer.

Anonymkode: 73896...213

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...