Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #1 Skrevet 26. februar 2020 Samboer og jeg har hatt det kjempetøft de siste årene.Det endte med pause for oss.Dette følte vi ble galt og ble sammen igjen. Det er lenge siden vi har hatt det så bra som nå og det gjør meg livredd for å miste han igjen.Vi har barn sammen også og noen ganger lurer jeg på om han kom tilbake pga dem.Han sier selv at det ikke bare var derfor, men fordi vi hører sammen og han er glad i meg!Kan jeg ikke bare stole på det da?😔Jeg ser etter tegn hele tiden på om han er på tur ut igjen...🤦♀️ Anonymkode: c9f4c...725
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #2 Skrevet 26. februar 2020 Du kommer til å ødelegge dette. Troll i ord...... Anonymkode: 9095b...c41
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #3 Skrevet 26. februar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du kommer til å ødelegge dette. Troll i ord...... Anonymkode: 9095b...c41 Hva tenker du? Anonymkode: c9f4c...725
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #4 Skrevet 26. februar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva tenker du? Anonymkode: c9f4c...725 Du stoler ikke på ham, er mistenksom, og han kommer ikke til å gidde det i lengden Anonymkode: 9095b...c41
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #5 Skrevet 26. februar 2020 Bare nyt forelskelsen som gror igjen. Ikke ødelegg med å være så usikker på deg selv. Opp med hodet, gjør attraktiv, flørt og ha det gøy. Hvorfor må alt være så trist og leit? Skjer det så skjer det men da har du gjort ditt for å bevare gløden. Dette er et nydelig resultat på at skilsmisse kan unngås om man barr jobber litt med forholdet sitt. Anonymkode: 36e6a...ff0
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #6 Skrevet 26. februar 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Bare nyt forelskelsen som gror igjen. Ikke ødelegg med å være så usikker på deg selv. Opp med hodet, gjør attraktiv, flørt og ha det gøy. Hvorfor må alt være så trist og leit? Skjer det så skjer det men da har du gjort ditt for å bevare gløden. Dette er et nydelig resultat på at skilsmisse kan unngås om man barr jobber litt med forholdet sitt. Anonymkode: 36e6a...ff0 Tusen takk, det var fint skrevet😊💗Ja selvtilliten min er på bunn nå, men du har rett; jeg skal være mer positiv og glede meg over at vi er sammen...jeg er flink til å gjøre det motsatte🤦♀️Men jeg skjønner nå hvor glad jeg faktisk er i han.... Anonymkode: c9f4c...725
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #7 Skrevet 26. februar 2020 Når du sitter og dikter opp spøkelser på høylys dag skjønner jeg godt at han blir lei. Slutt å analysere så mye. Lev livet med mannen din og gi hverandre glede! Anonymkode: e8117...116
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #8 Skrevet 26. februar 2020 Gå «all in» på å være den beste kjæresten du kan, gi masse av deg selv, og du kommer garantert til å få tilbake! Gjør han lykkelig og glad for at det ble dere igjen! Anonymkode: 91e8b...f6e
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #9 Skrevet 26. februar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Gå «all in» på å være den beste kjæresten du kan, gi masse av deg selv, og du kommer garantert til å få tilbake! Gjør han lykkelig og glad for at det ble dere igjen! Anonymkode: 91e8b...f6e Takk for godt tips!Jeg skal gjøre det!Han skal ikke angre💗🤩 Anonymkode: c9f4c...725
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 26. februar 2020 #10 Skrevet 26. februar 2020 Dere må jo kommunisere! Fortell han hva du tenker på og hva som plager deg. Lov hverandre atbdere skal snakke sammen dersom dere kjenner på at noe er galt. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2020 #11 Skrevet 27. februar 2020 8 timer siden, Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ skrev: Dere må jo kommunisere! Fortell han hva du tenker på og hva som plager deg. Lov hverandre atbdere skal snakke sammen dersom dere kjenner på at noe er galt. Lykke til! Tusen takk😊Ja vi må bli bedre på det området ser jeg😏Skal ta en real prat med han slik at vi begge vet hvir vi har hverandre😊👍🏻 Anonymkode: c9f4c...725
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå