Gå til innhold

Premie til største idiot går til..

Anbefalte innlegg

Skrevet

meg.... min eksmann og jeg har hele tiden fungert bra som venner etter det ble slutt og vi samarbeider veldig bra når det kommer til barna. Vi har ett slikt forhold at vi gjerne tar en kaffe sammen ved levering/henting og vi snakker godt sammen. Jeg har ikke savnet å bo sammen med han, men jeg har i det siste savnet litt nærhet. Så i går hjalp han meg med å flytte en kommode og jeg syntes vi hadde en litt flørtende tone. Jeg kysset han og han ble helt stum. Han kysset meg tilbake , men han ble helt merkelig etterpå. Jeg beklaget og sa at jeg ikke skulle gjort det, men han bare mumlet noe og sa at han måtte gå. Nå føler jeg meg så teit. Lurte på å sende en melding der jeg var helt ærlig om hvorfor jeg gjorde det, men på en annen side lurer jeg på om jeg bare skal holde kjeft og late som at det aldri har skjedd. Litt redd jeg skremte han og er redd for å ødelegge det fine vennskapet og samarbeidet vi har..

Anonymkode: d1281...ba3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det er bedre å snakke med ham. Ta det på en ordentlig måte, ikke lag for mye drama ut av det.

Bedre å snakke sammen enn å skrive meldinger, for da oppstår så lett misforståelser.

Dette er ikke verdens undergang. Du gjorde noe som kanskje ikke var det smarteste, men du og han har vært gjennom verre ;)

Snakk med ham, du :)

Anonymkode: 8038b...95e

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

meg.... min eksmann og jeg har hele tiden fungert bra som venner etter det ble slutt og vi samarbeider veldig bra når det kommer til barna. Vi har ett slikt forhold at vi gjerne tar en kaffe sammen ved levering/henting og vi snakker godt sammen. Jeg har ikke savnet å bo sammen med han, men jeg har i det siste savnet litt nærhet. Så i går hjalp han meg med å flytte en kommode og jeg syntes vi hadde en litt flørtende tone. Jeg kysset han og han ble helt stum. Han kysset meg tilbake , men han ble helt merkelig etterpå. Jeg beklaget og sa at jeg ikke skulle gjort det, men han bare mumlet noe og sa at han måtte gå. Nå føler jeg meg så teit. Lurte på å sende en melding der jeg var helt ærlig om hvorfor jeg gjorde det, men på en annen side lurer jeg på om jeg bare skal holde kjeft og late som at det aldri har skjedd. Litt redd jeg skremte han og er redd for å ødelegge det fine vennskapet og samarbeidet vi har..

Hva mener du med at du kysset ham? På munnen? Da må du jo finne ut hvorfor du gjorde det.

Anonymkode: a320a...b97

Skrevet

Be om undkyldning og nevn det aldri igjen med mindre han tar det opp.

Anonymkode: f7df0...04f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Be om undkyldning og nevn det aldri igjen med mindre han tar det opp.

Anonymkode: f7df0...04f

Jeg sa unnskyld. . .. skal ikke nevne det flere ganger og heller late som ingenting

Skrevet

Ring han og si det som det er. Beklag og si at det ikke skal gjenta seg, og at du ønsker å fortsette det gode Samarbeidet. Enklere å prate sammen og le det vekk, enn å sende melding og grue seg til neste møte.

Anonymkode: fc997...647

Skrevet

Hvorfor skal hun be om unnskyldning når han kysset tilbake? 

Anonymkode: a320a...b97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...