Gå til innhold

hvilke symtomer hadde dere?


Acsun

Anbefalte innlegg

Har ikke fått mensen enda og sitter å lurer på om jeg kanskje er gravid. Så lurer på hvilke tegn dere hadde tidlig?
Selv tisser jeg oftere og føler press hele tiden på blæren. Er ganske sikker på at det ikke er urinveisinfeksjon, da det ikke gjør vondt eller svir. Kjenner også det stikker i underlivet innimellom. Har også lagt merke til at jeg et par ganger har fått krampe i leggene, noe jeg ikke kan huske jeg har hatt før. Har vært sånn den siste uken.

Tok en test tidligere, syntes jeg skimter en strek Den er veeeldig svak, så mulig det er en skyggestrek. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I retrospekt hadde jeg som du beskrev, og "pms symptomer" x sterkere en normalt. Mensmurringer i tillegg. Men jeg har El på dag 8 i syklus. På de neste to barna testet jeg sterkt positiv et par dager før mens, og tok test nettopp pga symptomene som sist. 

Anonymkode: 1376b...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at du kjenner press på blæren? Såvidt jeg vet så er ikke det normalt så tidlig i svangerskapet da det ikke er noe som «presser» i blæren. Det er hormoner som gjør at man må tisse oftere.

Anonymkode: c003f...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...