Anonym bruker Skrevet 25. februar 2020 #1 Skrevet 25. februar 2020 Hva er deres beste minner om han? Jeg husker han først og fremst fra Stjerner i sikte jeg, som gikk da jeg var liten. Husker jeg ble helt sjokkert da jeg fikk høre han synge for første gang. Helt bergtatt av det vakreste som fins ❤️ Anonymkode: c176e...71e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2020 #2 Skrevet 25. februar 2020 Jahn Teigen er liksom en del av livet, han har vært der hele livet mitt. Gitt mange fantastiske minner, mestret en hel rekke musikkretninger, vist at man må tørre å kaste seg ut i noe, ikke være redd for om ikke alle liker det, være genuint seg selv. Han har formidlet mye humor, men like selvfølgelig også stort alvor, og ikke redd for å sette ord på noe av dette gjennom musikken. Er så mange gode minner Anonymkode: 8e555...765
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2020 #3 Skrevet 25. februar 2020 Jeg er født og oppvokst i Tønsberg så har mange gode minner om han. Messa, fotball på eik etc. Han ble tilogmed spilt på radio i Tyrkia husker jeg. Taxisjåføren trodde vi løy da vi sa vi var født i samme by som han Anonymkode: c8613...a5a
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #4 Skrevet 26. februar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Noen som vet hva som var dødsårsaken til denne karen her? Anonymkode: e576e...e34 Han var gammel og syk. Trenger man vite mer? Anonymkode: 85b68...071
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #5 Skrevet 26. februar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Han var gammel og syk. Trenger man vite mer? Anonymkode: 85b68...071 Han var ikke spesielt gammel, men han var syk. Anonymkode: 6e617...c44
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #6 Skrevet 26. februar 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Noen som vet hva som var dødsårsaken til denne karen her? Anonymkode: e576e...e34 For en utrolig respektløs uttrykksmåte. Anonymkode: 6e617...c44
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2020 #7 Skrevet 26. februar 2020 Alle som har måttet skilles fra kjæresten sin og hørt på Adjø blir lei seg når Teigen er borte. Den sangen har jeg grini mye til... Anonymkode: 7c149...724
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå