Anonym bruker Skrevet 25. februar 2020 #1 Skrevet 25. februar 2020 Min datter på 11 år går på skole med en jente som også er vår nabo..dem er ikke sammen uten om skolen, og som jeg har forstått det så er dem ikke sammen på skolen heller. I går ringte denne jenta til min datter for å spørre om dem skulle være kjærester 😯 min datter liker både jenter og gutter og svarte ja..hun var veldig glad hele dagen og fortalte meg at hun har fått seg kjæreste. Plutselig på kvelden får hun en sms om at desverre jeg er ikke gay..men du er en fin jente så du finner sikkert noen. Hva i all verden skal jeg tenke om dette?? Jeg fikk umiddelbart en følelse av at det er noe som ikke stemmer her..tenkte litt på om det kan være at hun jenta har tenkt å spre stygge rykter om min datter på skolen nå eller? 😯 ingen ting iveien om man liker begge kjønn men jeg vet jo også at det ikke er alle som synes det er greit... Anonymkode: 8cd8c...4db
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2020 #2 Skrevet 25. februar 2020 De er 11. Da er det mye slik frem og tilbake med kjærester uansett kjønn. Keg ville ikke gjort noe nummer av det så lenge det ikke oppstår noe problem. Anonymkode: dd7c8...6e3
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2020 #3 Skrevet 28. februar 2020 Datteren min er også 11 og bytter kjæreste ukentlig. Dette hadde jeg ikke lagt meg opp i. Anonymkode: 4153d...c06
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2020 #4 Skrevet 28. februar 2020 Får litt uggen følelse. Skulle hun få din jente til å "innrømme" at hun er gay, for så å bruke det mot henne etterpå? Håper det er bare uskyldig vingling fra denne jenta sin side. Anonymkode: 03194...861
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå