Anonym bruker Skrevet 25. februar 2020 #1 Skrevet 25. februar 2020 Stemoren min fyller år. Hun er av den typen som «ikke trenger gaver/jeg har alt». Hun er ei eldre dame på 68år som dessverre har en øyesykdom som har gjort henne tilnærmet blind . Dvs gaver til show osv faller bort. Hun liker ikke store folkemengder da hun blir usikker/utrygg pga synet som hun nærmest mistet for kun noen år siden. Hun kan se noe på 8cm avstand hvis det er lyst, så jeg tenkte gi henne bilde av barna mine som hun er utrolig glad i. uansett. Hun har mye smykker , blomster trenger hun ikke da hun snart reiser bort i 3mnd. Spa liker hun ikke, spise ute er hun heller ikke glad i. Hun er ei jordnær dame som ikke er jålete. Jeg tenkte derfor kjøpe litt bruksting til henne. Noen fine håndkler bl.a og litt sjokolade som hun elsker. Hun er avholdskvinne så alkohol er utelukket . Forslag til andre ting hun kan ha brukt for? Hadde vært koselig med en liten kurv med litt småtteri i😊 Anonymkode: 96f68...fac
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2020 #2 Skrevet 25. februar 2020 Kaffe, duftlys, servietter, god sjokolade, godt pålegg som gjerne er lokalt (spekemat, honning, ost, syltetøy osv), litt finere juice, eplemost, hjemmelaget saft, gjerne lokalt her også, kjeks. Anonymkode: 85d03...63c
sug lut Skrevet 25. februar 2020 #3 Skrevet 25. februar 2020 Oliven, god marmelade, lemon curd, god kjeks, olivenolje, i det hele tatt alt på glass fra delikatessebutikk.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2020 #4 Skrevet 25. februar 2020 Abonnement på Fabel/Storytel (passer dårlig i kurv)? Et mykt varmt sjal/skjerf. Oliven, gode skinker/pølser, ost, godt syltetøy, kaffe, te, god eplemost. Anonymkode: 232f3...636
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2020 #5 Skrevet 25. februar 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stemoren min fyller år. Hun er av den typen som «ikke trenger gaver/jeg har alt». Hun er ei eldre dame på 68år som dessverre har en øyesykdom som har gjort henne tilnærmet blind . Dvs gaver til show osv faller bort. Hun liker ikke store folkemengder da hun blir usikker/utrygg pga synet som hun nærmest mistet for kun noen år siden. Hun kan se noe på 8cm avstand hvis det er lyst, så jeg tenkte gi henne bilde av barna mine som hun er utrolig glad i. uansett. Hun har mye smykker , blomster trenger hun ikke da hun snart reiser bort i 3mnd. Spa liker hun ikke, spise ute er hun heller ikke glad i. Hun er ei jordnær dame som ikke er jålete. Jeg tenkte derfor kjøpe litt bruksting til henne. Noen fine håndkler bl.a og litt sjokolade som hun elsker. Hun er avholdskvinne så alkohol er utelukket . Forslag til andre ting hun kan ha brukt for? Hadde vært koselig med en liten kurv med litt småtteri i😊 Anonymkode: 96f68...fac Gode håndkremer. Dusjsåpe osv? Ting med god lukt. Lydbøker? Musikk? Radio med stemmestyring. Anonymkode: 564e3...99c
Himmel og hav Skrevet 25. februar 2020 #6 Skrevet 25. februar 2020 Ullsokker, solkrem (om hun skal sydover), leppepomade med solfaktor.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2020 #7 Skrevet 25. februar 2020 Godt krydder. Lokale spesialiteter - knekkebrød, skinke, syltetøy mm. Anonymkode: 64e6d...ad0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå