Gå til innhold

Hva var de siste klesplaggene du kjøpte, hvor dyrt, og når?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte to lange cardigans på Fretex i går, 69 pr stk, så jeg får mer bruk ut av et par kjoler som er for kalde uten noe over.

Anonymkode: a1839...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kjole, en strikkegenser, en bluse og to bukser for et par uker siden. Kostet vel rundt 1600 til sammen, så var ikke allverdens dyrt. 

Anonymkode: aca42...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag kjøpte jeg en regnjakke som var til 50%, så kostet meg 700kr. Var på tide med ny ettersom den gamle ikke var vanntett lenger 😅

Anonymkode: e2a55...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte meg akkurat en kjole med lommer, rett og slett fordi jeg går med gips på foten og derfor er på krykker. Den kostet 249. Før det var det ny regnjakke til 2000.

Anonymkode: e9390...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokker sist uke, fem-pakning på hm. Kostet kanskje en hundrings? Før det brukte jeg et gavekort for tre uker siden og kjøpte meg en kjole til 1000 på cos. 

Anonymkode: 252de...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjøpte meg akkurat en kjole med lommer, rett og slett fordi jeg går med gips på foten og derfor er på krykker. Den kostet 249. Før det var det ny regnjakke til 2000.

Anonymkode: e9390...c53

Kjole med lommer er bare gull.

Anonymkode: a1839...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ola kjole fra Zalando i forrige uke, kostet 499. Den satt veldig fint på, og har lommer. Har lett etter jeans kjole i over 1 år. Men jeg har så stor rumpe at det er ikke lett å finne noen som sitter pent på, da de fleste bare går rett ned.

Anonymkode: 09a21...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 4-pakning med truser fra Ellos. 249,- Ikke verdens mest spennende kjøp, men ganske essensielt. Kan ikke fordra truser som ikke sitter sånn jeg vil at de skal sitte. Disse er fortsatt i vurderingsfasen og kan fort vise seg å ha vært et bomkjøp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor lenge siden jeg har hatt tid til å shoppe! (Liker å gå i butikker å prøve på, så handler aldri på nett). Så jeg husker faktisk ikke🤔 Tror det var en genser på vero moda jeg kjøpte midt i julehandelen, så husker ikke prisen.

Må ut å fornye garderoben til helga tror jeg😁👏

Anonymkode: 5800c...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikini i oktober før reise til varmere strøk. Ellers ingenting. Kostet vel rundt 200 på salg.

Anonymkode: 7d968...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...