Anonym bruker Skrevet 25. februar 2020 #1 Skrevet 25. februar 2020 Hei! Jeg er 20 år, gikk på p sprøyte fra jeg var 16, sluttet da jeg ble 18 (så 2 år). Jeg fikk tilbake mensen etter nesten et år, og hadde en ganske stabil syklus i ca 6mnd, men etter det har jeg hatt en veldig ustabil syklus hvor jeg flere ganger har hatt opp til 20 dager forsinket mens. Men denne gangen er jeg over 30 dager forsinket, fikk negativt på graviditetstesten så jeg konkluderer med at det bare er ustabilt. Spørsmålet mitt er, hvor lang tid tok det fra du sluttet med sprøyta til du fikk en helt stabil syklus, og hvor lang tid etter ble du gravid? Anonymkode: ed571...d7f
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2020 #2 Skrevet 25. februar 2020 Gikk flere år. Psprøyten skulle ikke vært lov. Fikk et barn 4 år senere Anonymkode: ef71c...5d6
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2020 #3 Skrevet 25. februar 2020 Ikke noe problem å bli gravid, men jeg ble smellfeit fordi jeg fikk økt apetitt og den kødda med hormonene mine. Anonymkode: bcb7a...fe1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå