Gå til innhold

utstyr i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når samværs forelderen henter barnet i barnehagen legger dere igjen klær? som regntøy heldresser, støvler og sekk?

Jeg la igjen 1 par støvler, kosedress og en fleece heldress til mini så hun kan ha i barnehagen,  

Men på fredagen merket jeg at disse var borte og når jeg spurte far om det så sa han at han trengte det og ikke ville gi dem tilbake eller levere  det når barnet drar til barnehagen..

Hvordan gjør dere det? Har faren til barnet egen sekk til barnet osv?

Anonymkode: 55cad...3cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, både skiftetøy og utetøy er i bhg og tas med hjem til den av oss som henter hvis det må vaskes og bringes så tilbake. Tror du må ta en prat med far og si at han ikke kan ta klærne. Det er ungen sitt, ikke hans. Eller betale mer bidrag så du kan kjøpe nytt siden han nekter å sende det med barnet.

Anonymkode: 5eb4a...461

Skrevet

Sender med bag med klær i bhg om fredagen. Det som trengs av utetøy tar far med fra bhg. Det returneres mandagen til bhg. Jeg har noen ganger tatt bilde av klærne og sendt til far, slik at han vet hva han skal sende med tilbake. 

Anonymkode: 11517...061

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sender med bag med klær i bhg om fredagen. Det som trengs av utetøy tar far med fra bhg. Det returneres mandagen til bhg. Jeg har noen ganger tatt bilde av klærne og sendt til far, slik at han vet hva han skal sende med tilbake. 

Anonymkode: 11517...061

Han er sikkelig vrang, jeg kan jo ikke heller bare slutte å sende sekk og utstyr til barnehagen, men begynner og bli sikkelig lei av at han bare beholder tingene som jeg legger igjen i barnehagen og at jeg må nesten erstatte de siden han er så vanskelig.. men pleier dere å sende med sekk når barnet skal hos far i barnehagen 

Anonymkode: 55cad...3cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...