Gå til innhold

Katten min er heilt tulling under løpetid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt time så hun skal steriliseres i mars. Nå er hun helt koko, hyler og bærer seg. På to dager har hun tisset inne ørten ganger og jeg har måttet vaske dyner, pledd og klær. Er så ekkelt og kjenner jeg angrer nesten på hele katten (før noen klikker i vinkel, så skriver jeg nesten. Er glad i denne søte pusen). Er det vanlig at de mister helt forstanden og blærekontroll under løpetid?

Anonymkode: ab00c...4f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha-ha... minner meg om katten til noen jeg kjente for mange år siden. Hun gikk på p-piller. Roligste katten ellers i året. I løpetiden; fullstendig splitter pine sexgal.

Den dagen det begynte gikk hun ut på trappen og begynte å skrike og rope og hyle og ule. Hvis ikke hannkattene i nabolaget da innfant seg umiddelbart, så ble hun helt sprø. Var de for trege til å komme fløy hun på dem og dasket til dem. Så de lærte fort, som regel lå de på lur rundt hele huset. Så var det orgier i nærmeste kratt i timer og dager. En dag kom hun krypende (bokstavelig talt), helt utmagret. Måtte gjerne ha hjelp de tre trinnene opp trappen. Kom seg til kjøkkenet, slukte maten i skålen, drakk litt og sovnet der. Noen ganger sovnet hun mens hun spiste, med hodet oppi matskålen. Etter kort tid våknet hun igjen, rett ut på trappen... og så var det på'an igjen. På slutten av perioden hendte det hun kunne ligge inne noen timer på natten, da satt det hannkatter på rekke og rad utenfor og sang sine vakreste arier for å få henne ut igjen. Da var det bare å stå opp, slippe henne ut... og så var det på'an igjen. Plutselig var hun helt normal igjen, da var løpetiden tydeligvis over. Merkelig ;)

Jeg syntes det var så komisk så jeg greide ikke annet enn å le av dem :)

Anonymkode: 36d44...43c

Skrevet

Ja alle katter blir helt sprø under løpetid. Ekstremt irriterende. Det er derfor folk flest kastrerer før første løpetid. 

Skrevet

Hvor gammel er katten? 

Anonymkode: e76fa...e39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...