Gå til innhold

Snart 3 mnd på vei, og bare mannen vet det


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har ikke sagt noe til barna. Heller ikke til noen på jobb, venner eller familie. Det begynner å bli vanskelig å skjule det pga. magen, men jeg prøver å vente lengst mulig. 

Når fortalte dere barn, kolleger, venner og besteforeldre? Andre som også ventet?

 

Anonymkode: 05e2e...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

4 mnd på vei, fikk alle vite det.

Anonymkode: 1c66e...719

Hva var grunnen til at du ventet så lenge? 

Hi 

Anonymkode: 05e2e...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva var grunnen til at du ventet så lenge? 

Hi 

Anonymkode: 05e2e...47b

Vet egentlig ikke. Det bare ble sånn.

Jeg var veldig kvalm de første mnd, og hadde lite lyst å være rundt folk. Mulig det er noe av grunnen.

Anonymkode: 1c66e...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventet til jeg skulle på UL. Mamma og søsteren min fikk vite det da jeg var 6 uker på vei

Anonymkode: 481f5...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde planer om å holde dette skjult, men slik ble det ikke. Er 7 uker på vei å mine 5 nærmeste venninner vet det. Mangler ei å fortelle det til av de nærmeste. Klarer ikke å holde noe skjult for dem, vi er ganske åpne alle sammen på godt og vondt. Skulle jeg miste vil jeg at de skal vite det også.

Anonymkode: c5e19...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste venter vel til de er over 3 mnd pga abortfare? 
vi ventet til jeg var 5 måneder. Fant det ut når jeg var 4 måneder, ikke planlagt og trengte litt tid til å fordøye det begge to.
 

5 måneder så sa vi det til barna og alle andre. Det ble tvillinger som ble født ekstremt prematur i uke 26. Så det ble et utrolig kort svangerskap. vi la aldri ut noe på sosiale media før tvillingene ble født, så mange som ikke hadde fått det med seg. Til og med folk jeg møtte, men jo ikke alltid det passer inn å si at man er gravid, samt magen viste ikke noe særlig heller når jeg hadde feks jakke på.

Anonymkode: f6d18...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...