Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Jenta mi har enormt stygg hoste! Hatt feber de siste dagene. Vekker seg selv med hosten hele tiden, så leste at jeg kunne gi en halv teskje honning (straks 2 år). Hun har aldri fått honning før.. Akkurat klart å få i seg litt kveldsmat, refluks-medisin og så skal jeg gi honningen. (Som da skulle gis 30 min før leggetid). Da kaster hun opp umiddelbart... Er dette fordi hun kanskje syns det var kvalmt og ikke likte smaken?? Trenger jeg være bekymret for at hun ikke tåler det?? 🆘 Det var fryktelig ekkelt å se henne reagere så kjapt og kraftig.. Og ikke minst medisin og mat som hun da kunne trengt! Anonymkode: a1b5c...4b3
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #2 Skrevet 24. februar 2020 Gi honning oppi en kopp med lunket vann.☺️ Hvis du ikke synest hun er blitt noe bedre ville jeg ringt å forhørt med med legevakt om å ta en crp. Anonymkode: 3d21e...88d
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #3 Skrevet 24. februar 2020 Her skal du få et fantastisk tips! Jeg kan ikke forklare hvordan det funker, men det er underbar! Finn en løk, skjær den i grove biter og legg på en tallerken ved siden av sengen (gjerne på et nattbord i samme høyde som hodet). Så hoster hun ikke om natten. Aner ikke hvordan det funker, men det funker! Anonymkode: 9cc43...a0c
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2020 #4 Skrevet 25. februar 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Her skal du få et fantastisk tips! Jeg kan ikke forklare hvordan det funker, men det er underbar! Finn en løk, skjær den i grove biter og legg på en tallerken ved siden av sengen (gjerne på et nattbord i samme høyde som hodet). Så hoster hun ikke om natten. Aner ikke hvordan det funker, men det funker! Anonymkode: 9cc43...a0c Har prøvd dette før - uten hell ☹️ Anonymkode: a1b5c...4b3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2020 #5 Skrevet 25. februar 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Gi honning oppi en kopp med lunket vann.☺️ Hvis du ikke synest hun er blitt noe bedre ville jeg ringt å forhørt med med legevakt om å ta en crp. Anonymkode: 3d21e...88d Skal ringe fastlege i dag, høre om de vil ta en sjekk!! 😊 Anonymkode: a1b5c...4b3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2020 #6 Skrevet 25. februar 2020 Honning er ikke noe vidundermiddel, men det kan redusere irritasjon i svelget og øvre dl av halsen litt. Gi norsk honning. Der er statistisk sett faren for eventuelle sykdomsorganismer lavere enn for importert. Anonymkode: b1482...ea4
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2020 #7 Skrevet 25. februar 2020 Honning er godt, men det hjelper ikke mot hoste. Anonymkode: e2cb3...514
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå