Gå til innhold

Trening og Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor må enkelte publisere på Facebook og Snap at dem trener?  Blir for dumt 🙈🙈

Anonymkode: 7770b...fdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er kult jeg 😊👍

Anonymkode: c744a...e4b

Skrevet

For noen så er det ett bilde hver dag som skal til for at de klarer å holde det. Jeg hadde en kollega som slanket seg, det var det ene bilde av middagen som holdt det gående. For når han ikke la ut bilde kom spm om hvor bilde var, ikke gi opp osv. Jada, jeg og de andre jeg jobbet med var ganske lei av kjedelige middagsbilder, men vi lika og vi stilte spm om ikke bilde kom til fast tid. For vi viste at dette var det som holdt slankingen i sjakk. Jeg kunne gjort dette i lang tid jeg, dessverre ødela ett hjerteinnfarkt. Det hadde nok kommet enda tidligere om han ikke hadde slanket seg, men han brukte slankingen som en unnskyldning i lang tid. Nå har han endet mening, men for vanskelig å starte igjen. 

Anonymkode: 25781...1c1

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For noen så er det ett bilde hver dag som skal til for at de klarer å holde det. Jeg hadde en kollega som slanket seg, det var det ene bilde av middagen som holdt det gående. For når han ikke la ut bilde kom spm om hvor bilde var, ikke gi opp osv. Jada, jeg og de andre jeg jobbet med var ganske lei av kjedelige middagsbilder, men vi lika og vi stilte spm om ikke bilde kom til fast tid. For vi viste at dette var det som holdt slankingen i sjakk. Jeg kunne gjort dette i lang tid jeg, dessverre ødela ett hjerteinnfarkt. Det hadde nok kommet enda tidligere om han ikke hadde slanket seg, men han brukte slankingen som en unnskyldning i lang tid. Nå har han endet mening, men for vanskelig å starte igjen. 

Anonymkode: 25781...1c1

Godt poeng, tenkte det samme. Hvis man får et "kick" av å vise andre at man er på trening er det bare bra. Alle liker vi å bli sett og å få bekreftelse. Hvis det er en av grunnene til at man fortsetter å dra på trening uke etter uke sier jeg KJØR PÅ 😊 

Anonymkode: a969a...288

Skrevet

Du må ikke se vettu, det er frivillig

Anonymkode: d0c76...244

Skrevet

Bare slutt å følg de du ikke vil se. De er fortsatt på vennelisten, men du får ikke opp statuser og sånn, med mindre du går inn på profilen deres. 

Anonymkode: 92a1c...a38

Skrevet
På 24.2.2020 den 15.56, Anonym bruker skrev:

Hvorfor må enkelte publisere på Facebook og Snap at dem trener?  Blir for dumt 🙈🙈

Anonymkode: 7770b...fdc

Hvorfor er det verre enn alle mulige andre ting som publisreres på fb?

Anonymkode: afc44...763

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...