Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #1 Skrevet 24. februar 2020 Hva synes dere om å kjøpe bursdagsgaver til barna som er brukt? Vurderer kjøpe skolesekk brukt, siden det er helt sykt dyrt for en ny. Anonymkode: 41d97...ac1
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #2 Skrevet 24. februar 2020 Til sine egne barn? Helt greit. Mine har fått både alpinutstyr og sykler brukt, det er liksom noen ting man ikke sliter ut i barnestørrelser. Har aldri kjøpt skolesekk brukt, men hvorfor ikke. Anonymkode: 6c8b1...dc2
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #3 Skrevet 24. februar 2020 Til egne barn har jeg gjort det ofte for da får jeg mer for pengene. Til andre barn? Ikke greit. Anonymkode: b9df8...5ad
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #4 Skrevet 24. februar 2020 Kjøpte selv brukt skolesekk nå til 3.klassingen min ettersom den andre var blitt for liten.Vi har vært kjempe fornøyd med den Har ikke råd til å betale 800 kr for en ny skolesekk. Anonymkode: b9df8...5ad
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #5 Skrevet 24. februar 2020 Det synes jeg er helt gull. Har ikke gjort det selv ennå, men håper det snart blir gjengs, både til egne og andres barn. Mye av leker, utstyr og klær blir aldri eller minimalt slitt, og jeg ser ingen grunn til å opprettholde et kunstig høyt forbruk. Anonymkode: 3d648...1d2
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #6 Skrevet 24. februar 2020 Jeg har ikke helt sansen for å gi brukte ting i gaver, såfremt ikke mottaker faktisk ønsker seg dette. Feks min mor samler på noe og det finnes bare brukt, så slike ting er greit. Jeg kjøper brukte ting til ungene, men ikke i bursdagsgave. Anonymkode: e013a...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå