Gå til innhold

Hvor ofte treffer dere venner / andre voksne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor sosiale er dere med andre ? 

Anonymkode: 9dcd2...4bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten ikke sosial.

Treffer selvfølgelig kollegene på jobb, men unngår pauserommet om jeg kan.

Tar gjerne en kaffe i lunsjpausen med en venninne én gang ca pr uke.

Vi møtes gjerne ca én kveld pr uke også til te og en film.

Og så snakker jeg et kvarters tid med svigermor én gang pr uke når hun har vært barnevakt.

Thats it.

Anonymkode: b392e...b1a

Skrevet

Daglig. På jobb og utenom, i div sammenhenger.

Anonymkode: fed97...fac

Skrevet

På jobb, men unngår også pauserommet. Ellers med venner, alt fra 2-3 ganger per mnd til 1 gang i uken. Kommer ann på hvor god tid den andre parten har. Noen ganger kunne jeg tenkt meg å vært mer sosial med venner i og med at  ikke har noe særlig med familie, men de fleste har nok med seg og sine..

Anonymkode: 316f4...33f

Skrevet

Andre voksne- hver dag. Venner- minst en gang i uken. Vi har ofte besøk, inviterer på middag og blir invitert. Vi er mye sammen med vennepar med barn på samme alder som våre. Har heldigvis lave skuldre når det gjelder servering, ingen forventer treretters liksom. Drar ofte på ferie med venner også. 

Anonymkode: 61f41...422

Skrevet

Jeg er veldig sosial med kollegaer på jobb. Ellers trener jeg med andre voksne tre ganger per uke ca, og det er sosialt.

Er på middager hos andre eller har folk hos oss kanskje to ganger i halvåret. I helgene liker jeg aller best å bare være sammen med mann og barn.

Skrevet

Jeg har fått venninner blant kollegaer på jobb, så er sosial med dem hver dag i lunsjen. I tillegg møtes alle i "gjengen" omtrent en gang i måneden og noen av dem litt her og der ellers også. I snitt 2-3 ganger i måneden. 

Anonymkode: c2643...0c3

Skrevet

Mange av kollegaene mine har og blitt venner. En av de er min aller beste venn og hun snakker jeg med hver dag enten på jobb eller på fritida. Stikker innom hverandre støtt, finner på ting i helgene eller drar på tur sammen.
Naboen min er en venninne fra 23 år tilbake så vi møtes jo støtt. Har barn på samme alder.

Anonymkode: ccca4...0bb

Skrevet

Jeg jobber ikke så har ikke kollegaer, og bor langt fra hjemstedet mitt, så ingen barndomsvenner i nærheten heller. Men har fått mange venninner gjennom barna (foreldre i bhg og skole). Er sosial via trening også. Møter venninner/vennepar flere ganger i uken. Har god tid ettersom jeg er hjemmeværende.

Anonymkode: b1ab6...c20

Skrevet

Alt for sjelden. Har nok med 2 jobber og hus og barn 

Anonymkode: 1c4e3...f27

Skrevet

Ok heldige dere som har masse venner ! Vi hadde det før. Men nå har ungene mistet noen av sine venner og da forsvant de voksne å. Vært supersosial de 10 siste årene, så nå føles det tomt. Men skal sikkert være mulig å få nye venner . 

Anonymkode: 9dcd2...4bc

Skrevet

Jeg treffer andre voksne 3-4 ganger i uka på trening. Er sammen med mine voksne søstre og familiene deres ca en gang i uka, og med venninner iblant. Treffer også folk på jobb og universitet, men det er jo ikke for det sosiale, da. 

Anonymkode: ca2be...2fb

Skrevet

Sosial på jobb, de er blitt nære venner. Ellers treffer jeg venner ca 5 gng pr uke. Har ofte folk her.. Veldig low key, de henter seg glass etc selv. Og svigers er innom kanskje en til to ganger i uken. 

Skrevet

I Norge kan det gå flere uker. Det er bare her det er slik. Folk har aldri tid eller vil bruke kveldene foran tvn. 

Anonymkode: 5fb02...ab3

Skrevet

Annenhver helg. Da er sønnen min hos pappaen sin så jeg endelig kan være litt sosial med venner. Jeg nyyyter det virkelig når jeg først har muligheten til det. Skulle ønske jeg kunne være mer sosial på hverdager også men ikke så lett når er alene med ett barn og de fleste vennene mine ikke har barn enda.

Anonymkode: d0ece...3d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...