Gå til innhold

Tilbake😏

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan finner man tilbake igjen når følelsene blir sakte borte?Vi sliter litt.Samboere gjennom 14 år og vi har barn.

Vi har sjelden sex(2 ganger i mnd kanskje) og kysser sjelden.Kjenner jeg nesten kvier meg til å kysse han🤷🏼‍♀️Jeg skjønner egentlig ikke hva som skjer.Dette har gått over de siste par årene.Noen gode tips på veien?😔Vil ha familien min samlet.

Anonymkode: 012f4...4c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakker dere om det som ikke fungerer i forholdet? Gjør dere noe med det? Ser dere hverandre? Prioriterer dere kjærestetid innimellom? Hva har skjedd de siste par årene siden det er i denne tiden dere har sklidd fra hverandre?

Dere må kommunisere om dette, hva dere begge ønsker, hva dere begge savner - uten kritikk.

Og kanskje trenger dere mer nærhet i forholdet igjen. Hva med å bestemme dere for at i mars måned skal dere ikke ha sex med penetrering. De to første ukene skal dere daglig massere hverandre, men unngå erogene soner. To siste ukene kan dere også massere erotiske soner, men fremdeles ikke ha samleie. Daglig hudkontakt øker mengden tilknytningshormon slik at dere blir mer tilbøyelig til å kjempe for forholdet, føle på fellesskap og tilknytning. Verdt et forsøk.

Lykke til :)

Anonymkode: 07e9e...1b5

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Snakker dere om det som ikke fungerer i forholdet? Gjør dere noe med det? Ser dere hverandre? Prioriterer dere kjærestetid innimellom? Hva har skjedd de siste par årene siden det er i denne tiden dere har sklidd fra hverandre?

Dere må kommunisere om dette, hva dere begge ønsker, hva dere begge savner - uten kritikk.

Og kanskje trenger dere mer nærhet i forholdet igjen. Hva med å bestemme dere for at i mars måned skal dere ikke ha sex med penetrering. De to første ukene skal dere daglig massere hverandre, men unngå erogene soner. To siste ukene kan dere også massere erotiske soner, men fremdeles ikke ha samleie. Daglig hudkontakt øker mengden tilknytningshormon slik at dere blir mer tilbøyelig til å kjempe for forholdet, føle på fellesskap og tilknytning. Verdt et forsøk.

Lykke til :)

Anonymkode: 07e9e...1b5

Vi snakker sjelden om problemene.Er vell mest jeg som synes at vi har det.

Vi har ikke tid til hverandre.Jobb, barn og alt annet som hører til spiser oss opp.Vi er slitne.Lite eller ingen mulighet til barnepass heller.Når kvelden kommer og unga er lagt seg(eldste er så stor at hun er våken nesten like lenge som oss)så stuper vi i seng og orker ikke noe nærkontakt.

Gode tips du kom med.👍🏻😊Vi må nesten prøve noe ikke det sklir enda mer ut.

Anonymkode: 012f4...4c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...