Gå til innhold

Guilty pleasure

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vetta f om det er riktig skrevet en gang 🤪

Men; guilty pleasure, anyone?

Mine er: jeg syntes Christian Skolmen er u.s.a.n.s.y.n.l.i.g. kjekk. Begynner å dra på åra, men fy felix, for et smil!! 😍

Jeg synger. Masse. På Smule. Og jeg syntes faktisk at jeg synger reint. Ikke pent, men reint. Treffer toner. Fornøyd, ja 👍🏻

Jeg har en drøm om å bli skuespiller. Driver med endel statistoppdrag, hatt endel replikker. Men drømmer om en karriære som skuespiller.

Dere?

Anonymkode: 60a4e...2c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min guilty pleasure er at jeg leier vaskebyrå hver uke og drikker vanlig cola så og si hver dag.

Anonymkode: 237a3...4a3

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Min guilty pleasure er at jeg leier vaskebyrå hver uke og drikker vanlig cola så og si hver dag.

Anonymkode: 237a3...4a3

Ååh det er min drøm og, vaskefirma 😍

Skrevet

Min guilty pleasure er treningslista mi på Spotify (missy Elliott, Moby, vengaboys lmfao osv 🤭) og smågodt.

Anonymkode: f697f...c8b

Skrevet

Pepsi max hvert dag! 

Anonymkode: 3c4e5...bd9

Skrevet

Må bli denne siden her ;)

Anonymkode: 2e250...b9d

Skrevet

mine er :

Fanfiction ( Elsker og lese )

Supernatural

Anonymkode: 0b172...20a

Skrevet

Dib, jordbærfisk, Heartbeat og å sovne på sofaen. 

Anonymkode: 84ba4...74a

Skrevet

Kiosklitteratur, hehe. De bøkene får ikke stå fremme i hylla, for å si det sånn. 

Anonymkode: 6fefe...63d

Skrevet

Tine iskaffe , alle UTEN variantene. Har måttet la være å kjøpe med hjem, for jeg klarer ikke å la være å drikke alle i rask rekkefølge. Men kjøper alltid en eller to når jeg handler mat. Nyter dem i bilen hjem.

Anonymkode: ff492...319

Skrevet

Cola Zero, romaner av Jackie Collins, spise ostepop med gaffel, sminke/lifahack/DIY/kake-videoer på YouTube og ... DIB.

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vetta f om det er riktig skrevet en gang 🤪

Men; guilty pleasure, anyone?

Mine er: jeg syntes Christian Skolmen er u.s.a.n.s.y.n.l.i.g. kjekk. Begynner å dra på åra, men fy felix, for et smil!! 😍

Jeg synger. Masse. På Smule. Og jeg syntes faktisk at jeg synger reint. Ikke pent, men reint. Treffer toner. Fornøyd, ja 👍🏻

Jeg har en drøm om å bli skuespiller. Driver med endel statistoppdrag, hatt endel replikker. Men drømmer om en karriære som skuespiller.

Dere?

At du har en drøm om å bli skuespiller er ikke en guilty pleasure. Det er en lidenskap du har når du driver med statisoppdrag og liker å spille skuespill. 

B4CD6ADC-3B52-427E-91FA-B7980DFFAB5C.jpeg

Anonymkode: d5580...dd0

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Må bli denne siden her ;)

Anonymkode: 2e250...b9d

Enig på den 😬

Anonymkode: d5580...dd0

Skrevet

Cola, chips, og snop hver kveld, men i små mengder 😉 elsker å se på barne/ungdomsprogram på NRKsuper, synes det er så koselig. 

Anonymkode: f5912...7a4

Skrevet

Glee

Dib

Synes egentlig taco er veldig godt

90-tallsmusikk 

Skrevet

90 days fiance, the other way. På TLC

Blir heeeeelt avhengig! 

Anonymkode: 8d795...aba

Skrevet

Har tre ulike fyrer jeg ligger med når det passer meg. Ingen av dem vet om hverandre. 

Anonymkode: d952a...488

Skrevet (endret)
1 time siden, MammantilNurket skrev:

Cola Zero, romaner av Jackie Collins, spise ostepop med gaffel, sminke/lifahack/DIY/kake-videoer på YouTube og ... DIB.

Jackie Collins faktisk... Har lest en bok av henne, var langtidssykemeldt i 2000. Hadde PC kun på jobb, med begrenset internett så lite moro fra det store internettet.  Fikk boken av en kollega, leste den i mangel av noe annet 😂 

Jeg ser kirurgiske katastrofer og slankeprogram ala biggest looser og spiser snop til. 
Har et par låter på treningslista på spotify som aldri skal vises til noen! 

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Jeg hører på både country og dansebandmusikk 😄!

Anonymkode: 4c2bb...fd6

Skrevet

Dib

Jan Thomas søker drømmeprinsen

Anonymkode: ad1ab...2a2

Skrevet
35 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Jackie Collins faktisk... Har lest en bok av henne, var langtidssykemeldt i 2000. Hadde PC kun på jobb, med begrenset internett så lite moro fra det store internettet.  Fikk boken av en kollega, leste den i mangel av noe annet 😂 

Jeg ser kirurgiske katastrofer og slankeprogram ala biggest looser og spiser snop til. 
Har et par låter på treningslista på spotify som aldri skal vises til noen! 

Anbefaler «The Power Trip» og bøkene om Lucky Saintangelo 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...