Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #1 Skrevet 23. februar 2020 Hvordan gjør dere det. Hvor ofte? Klarer dere å slappe av? Anonymkode: 067c8...722
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #2 Skrevet 23. februar 2020 Jeg må, på grunn av sykdom. Måler når jeg føler meg svimmel (sliter med lavt blodtrykk som et symptom) for å sjekke om det er trygt å reise meg. Slapper av, ja. Ser på TV eller annet jeg allerede drev med før jeg startet målingen. Noen ganger blir det da kun den ene målingen på morgenen, andre ganger er jeg oppe i 15 målinger ila en dag. Anonymkode: bdba6...53b
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #3 Skrevet 23. februar 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg må, på grunn av sykdom. Måler når jeg føler meg svimmel (sliter med lavt blodtrykk som et symptom) for å sjekke om det er trygt å reise meg. Slapper av, ja. Ser på TV eller annet jeg allerede drev med før jeg startet målingen. Noen ganger blir det da kun den ene målingen på morgenen, andre ganger er jeg oppe i 15 målinger ila en dag. Anonymkode: bdba6...53b Sitter du eller tar du det også i liggende stilling? Anonymkode: 067c8...722
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå