Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #1 Skrevet 23. februar 2020 Har vært hos lege og fått påvist uvi og begynt på medisin. Så det vil bli bra etterhvert. Men det ER så vondt at jeg dør på meg. Noen som har råd for lindring? Ikke behandling, men lindring. Har ikke mulighet til å skaffe tranebær nå på søndag. Og det er NÅ jeg er desperat etter noe for smertene. Hjelp 😣 Anonymkode: afd2b...9d2
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #3 Skrevet 23. februar 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har vært hos lege og fått påvist uvi og begynt på medisin. Så det vil bli bra etterhvert. Men det ER så vondt at jeg dør på meg. Noen som har råd for lindring? Ikke behandling, men lindring. Har ikke mulighet til å skaffe tranebær nå på søndag. Og det er NÅ jeg er desperat etter noe for smertene. Hjelp 😣 Anonymkode: afd2b...9d2 En blanding av ibux og paracet, drikke mye om så bare vann. En varmeflaske kan også være god å ha og hvis du ikke har det, fyll opp en flaske med vann, som du legger der det er vondt. Anonymkode: 32f17...b41
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #4 Skrevet 23. februar 2020 Smertestillende, og drikk et glass vann hver gang du er på do så det alltid er litt å tisse ut når du går igjen. Anonymkode: 5c62c...c9d
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #5 Skrevet 23. februar 2020 Sitt naken over en vaskebøtte med veldig varmt vann, da gjør det ikke vondt Anonymkode: 4d714...daf
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #6 Skrevet 23. februar 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ibux! Anonymkode: 4b383...07e Ok kan prøve. Tenkte på det, men redd for å klusse med antibiotikan. Men det er sikkert ikke farlig å blande det? Anonymkode: afd2b...9d2
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #7 Skrevet 23. februar 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Sitt naken over en vaskebøtte med veldig varmt vann, da gjør det ikke vondt Anonymkode: 4d714...daf Åå ja det gjorde jeg jo en gang da jeg hadde det som ungdom. Prøver det igjen, takk for tips 😊 Anonymkode: afd2b...9d2
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #8 Skrevet 23. februar 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Smertestillende, og drikk et glass vann hver gang du er på do så det alltid er litt å tisse ut når du går igjen. Anonymkode: 5c62c...c9d 👍👍👍Takk for tips Anonymkode: afd2b...9d2
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #9 Skrevet 23. februar 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: En blanding av ibux og paracet, drikke mye om så bare vann. En varmeflaske kan også være god å ha og hvis du ikke har det, fyll opp en flaske med vann, som du legger der det er vondt. Anonymkode: 32f17...b41 Oki, prøver det også. Fyller bøtte først nå. Takk for tips 😊 Anonymkode: afd2b...9d2
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #10 Skrevet 23. februar 2020 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har vært hos lege og fått påvist uvi og begynt på medisin. Så det vil bli bra etterhvert. Men det ER så vondt at jeg dør på meg. Noen som har råd for lindring? Ikke behandling, men lindring. Har ikke mulighet til å skaffe tranebær nå på søndag. Og det er NÅ jeg er desperat etter noe for smertene. Hjelp 😣 Anonymkode: afd2b...9d2 Drikke mye. Appelsinjuice med mye C vitamin synes jeg hjalp. Ellers varmt bad. Anonymkode: 03e62...3b3
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #11 Skrevet 23. februar 2020 Litt bedre å sitte på enn vaskebøtte: Jeg har en varmepose med korn inni som jeg kjører litt i mikroen og så sitter jeg på den. Det lindrer veldig. Pakker meg gjerne inn med et ullsjal rundt korsryggen også. Anonymkode: 5182c...917
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #12 Skrevet 23. februar 2020 C -vitamin tabletter hvis du har Anonymkode: c3d0c...446
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #13 Skrevet 24. februar 2020 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Har vært hos lege og fått påvist uvi og begynt på medisin. Så det vil bli bra etterhvert. Men det ER så vondt at jeg dør på meg. Noen som har råd for lindring? Ikke behandling, men lindring. Har ikke mulighet til å skaffe tranebær nå på søndag. Og det er NÅ jeg er desperat etter noe for smertene. Hjelp 😣 Anonymkode: afd2b...9d2 Medisinen hjelper raskt. Anonymkode: 7b4a2...4fd
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2020 #14 Skrevet 24. februar 2020 Jeg hadde opptil 10 uvi pr år. Så snakket jeg en del med urolog. Han anbefalte meg å prøve Hiprex som er en tablett. Nå er det 4 år siden jeg hadde UVI. Hiprex har gjort livet mye mye bedre:) du kan få den på blå resept. Jeg tar en tablett pr dag. Mvh dame 34 år Anonymkode: 1c94b...e63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå