Gå til innhold

Har dere mobilforsikring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Isåfall hvilket? Tenkte å tegne forsiktig hos OneCall siden jeg er kunder der, men virker bare til at de dekker ved tyveri. Jeg trenger heller forsikring for klumser som mister alt i gulvet. 

Anonymkode: cad0e...f7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har heller aldri hatt det. Skal sies at jeg aldri har ødelagt en mobil, og kjøper kun ny når den jeg har er utdatert og slitt. Kjøper heller ikke de dyreste telefonene, og betaler ikke mer enn 2000,-  

Anonymkode: 326d7...019

Skrevet

Niks

Anonymkode: 09f5f...6b5

Skrevet

Legg det en forsikring koster i måneden i en konvolutt. Er uhellet ute, har du nok i konvolutten til å fikse. Dessuten alltid noen lokale helter som fikser ting billigere enn firmaer. Naboen her tar 500 for ny iphoneskjerm. Råflink.

Anonymkode: 263cf...a7e

Skrevet

Nei.

Vi har heller den tabbeforsikringen på innbo. Vi er 6 stykker i familien så det er mye billigere å ha en forsikring der som dekker alt av mobiler, nettbrett og pc'er enn å forsikre hver enkelt maskin hos mobilselskapet.

Ikke så ofte det går en mobil, men i fjor datt 17-åringens mobil i sjøen fra brygga og 13-åringens datt ut av lomma når han løp etter bussen, så det året gikk det to mobiler. Forsikringsseksapet dekket begge deler uten spørsmål.

Anonymkode: fab0f...3c0

Skrevet

Selvsagt ikke. Dette er noe de aller færreste, om noen, har bruk for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...