Gå til innhold

Dere som går under dagens permisjonsordning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor gammel var baby da dere startet å jobbe? Hvis dere ammet, klarte dere å opprettholde melkeproduksjon?

Anonymkode: b27d3...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal begynne 1. April. Da er baby 11 mnd. Håper jeg klaret å amme lengre. Til 18 mnd har jeg annet de tre andre.

Anonymkode: e8bb1...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal begynne 1. April. Da er baby 11 mnd. Håper jeg klaret å amme lengre. Til 18 mnd har jeg annet de tre andre.

Anonymkode: e8bb1...fc8

11 mnd er kanskje grei alder på baby når du begynner å jobbe? Hvor lenge ulønnet perm har du?

Jeg skulle begynt å jobbe i midten av januar og da var baby 7 mnd. Han spiser rikelig fast føde , men er avhengig av morsmelk så kunne ikke startet 100 % så tidlig. Nå er han 9 mnd og jeg er i jobbsøking 

 

HI

Anonymkode: b27d3...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne når hun er ca 9-10 mnd. Men regner med å begynne å jobbe litt redusert. Har vært på jobb 1 vakt når hun var 5,5 mnd, og tenker å ta en og annen vakt fremover for å få strekt permisjonen litt lenger.
Gikk kjempefin å ta en vakt, var hjemme og ammet 2 ganger iløpet av vakten, og gikk 1,5 time før vakta var ferdig. Bør 3 min med bil fra jobben, så sånnsett har jeg det veldig enkelt.

Begynte å jobbe når eldste var 1 år, og mellomste var 9 mnd. Har ikke vært noe problem med amming, og jeg har ammet lenge. Ammet eldste til 2,5 år, og mellomste til 1.5 år. Regner med å amme lenge denne gangen også.

Anonymkode: 4fc93...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner når han er 9 mnd. Har forlenget med 10 uker ferie. Skal jobbe deltid til han blir 1 år, så skal ha delvis ulønnet perm mens pappaen har delvis fedrekvote.

Anonymkode: 59fb4...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Førstemann var sju mnd, ammet til han nærmet seg to år. Andremann var ca seks mnd, har ikke tenkt å gi slipp på puppen ennå, og nå har han passert to år... Ikke hatt noen problemer med melkeproduksjon og jobber ofte lange dager (12-14 timer)

Anonymkode: 7361c...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...