Gå til innhold

Hva gjør dere i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser en typisk søndag ut for dere?

Anonymkode: 723a3...5f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter på sykehjemmet og venter på at "mor" skal "slippe taket". 

Hun er 90 og helt klar, vil ikke dø enda, men med organsvikt og bare lindrende behandling er det begrenset hvor lenge hun kan slåss imot... 

En vanlig søndag består gjerne av lek, ungene har eller drar på besøk og leker med venner. 

Anonymkode: 8cf05...d16

Skrevet

En vanlig søndag er vi ut i marka på tur. Vi gjorde unna turen i går. Så idag har vi bakt boller og skal vaske huset. Får besøk straks og litt senere ikveld.

Anonymkode: b64b4...70b

Skrevet

Sofa, fra start til slutt. Skal vaske et par maskiner. Litt syk og barna er hos far.

Anonymkode: 8a197...2a5

Skrevet

Vanlig søndag her er at yngstemann er ute med venner, tenåringen sover fortsatt. Jeg har trent. Skal rydde hjemme med mannen og etterpå går vi lang tur i solskinnet. 

Skrevet

Ligger på solsenga på ferie. Skal bli liggende her i hele dag før jeg dusjer og spiser middag. Barna bader. 

Anonymkode: 5844d...254

Skrevet

Idag baker jeg boller og rundstykker. Ungene mente mormor og morfar trengte rundstykker, så de kommer etterpå. Ungene mener mormor skal komme hver søndag på besøk, så ofte har vi besøk av mormor på en søndag. 

En normal søndag er helt planløs og vi tar dagen som den kommer,. Ungene flakser ofte rundtomkring med venner, har venner på besøk og vi gjør det vi har lyst til. Jeg tar litt klesvask innimellom. Hadde jeg ikke måtte stått og bakt nå hadde jeg nok sitti ute i solveggen med en bok eller strikketøy. Det er knallvær idag, så det skal nok nytes litt i solveggen også. Sett årets første sommerfugl i dag også, noe som bare er helt feil. Det er jo bare februar. 

Anonymkode: 6c2d2...527

Skrevet

Vi har hatt en daffedag hjemme. Sønnen min har for engangsskyld vært flink til å leke,stortsett går han rundt å klager på at han kjeder seg når jeg sier at nå er det nok skjermtid. Men idag har han faktisk begynt å leke med lekene sine igjen,viser jo bare at det er bra med tidsbegrensing for skjermbruk.

Senare idag skal vi på middag hos søsteren min,det skjer ikke så ofte så det blir veldig koselig :) Hun har en datter som er like gammel som gutten min så de leker veldig fint sammen :) Når vi kommer hjem så blir det nok fastelavnsboller noe som sønnen min ser frem til :)

Anonymkode: b20a7...411

Skrevet

I dag er ingen typisk søndag. Vi har vært på båttur to ganger, shoppet, sett langrenn, vært ute og badet og nå skal vi snart ut og spise.

Anonymkode: 4aa2c...7cf

Skrevet

Onanert, dusjet, spist sen frokost, nå ser jeg på skiskyting. 

Anonymkode: a0f00...7e9

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Onanert, dusjet, spist sen frokost, nå ser jeg på skiskyting. 

Anonymkode: a0f00...7e9

For mye detaljer!!

Skrevet

På sykkeltur med sønnen mens far er hjemme med minsten.

Anonymkode: bed46...42f

Skrevet
22 minutter siden, Bergen_by skrev:

For mye detaljer!!

Jeg svarer bare i tråden, det kan du også gjøre. 

Anonymkode: a0f00...7e9

Skrevet

Bakt fastelavensboller med ungene, tatt vårgjødslinga sammen med barna, syklet en tur.. Søndag er hagearbeid og baking med hele familien hos oss, som regel. 

Skrevet

Nettopp kommet gjem fra fjellet og vinterferie. Jeg har pakket ut og vasker nå klær.

Begge barna stakk til venner straks vi kom hjem. Regner ikke med at jeg ser de før til kvelden eller når de er sultne.

Tenker jeg skal slappe av og nyte litt alene tid etter ferie med hele storfamilien.

Anonymkode: ff74f...e1d

Skrevet

Var oppe kl 9.20 idag, mye tidligere enn vanlig så føler jeg har hatt søndag lenge... Satt bolledeig og marinade til Butter chicken tidlig. Mannen ordnet omelett og bacon til frokost. Ordnet bursdagsgave som yngste trenger imorgen, og ordnet andre praktiske ting. Sett og ser skiskyting nå, gått en tur i sola - og fortsatt er klokka bare 15.15, elsker søndager! 😊

Anonymkode: e8297...d12

Skrevet

Treningstur på skauen, fin lang felles frokost, besøk hos fine venninne.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Idag baker jeg boller og rundstykker. Ungene mente mormor og morfar trengte rundstykker, så de kommer etterpå. Ungene mener mormor skal komme hver søndag på besøk, så ofte har vi besøk av mormor på en søndag. 

En normal søndag er helt planløs og vi tar dagen som den kommer,. Ungene flakser ofte rundtomkring med venner, har venner på besøk og vi gjør det vi har lyst til. Jeg tar litt klesvask innimellom. Hadde jeg ikke måtte stått og bakt nå hadde jeg nok sitti ute i solveggen med en bok eller strikketøy. Det er knallvær idag, så det skal nok nytes litt i solveggen også. Sett årets første sommerfugl i dag også, noe som bare er helt feil. Det er jo bare februar. 

Anonymkode: 6c2d2...527

Jeg så årets første hestehov i dag! Østlandet. 

Anonymkode: 1154b...1c3

Skrevet

Spist frokost med familien, bakt boller, strikka. Skal snart ta med boller og krem og besøke foreldrene mine. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...