Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #1 Skrevet 23. februar 2020 I dagens samfunn kan vi jo bli overvåket for alt vi vet, men hvor interessant er det egentlig å overvåke oss "vanlig dødelige"? Når jeg og samboer snakker om sensitive tema så foreslår han alltid at vi begge setter mobilen i flymodus i tilfelle... Paranoid? Anonymkode: f0c53...322
Gjest KenCreek Skrevet 23. februar 2020 #2 Skrevet 23. februar 2020 Hvis ingen av dere jobber i Forsvaret eller politiet, og det er arbeidsrelaterte saker dere snakker om, så ja, da synes jeg han er veldig paranoid. Veldig.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #3 Skrevet 23. februar 2020 Jeg jobber med ei som er paranoid og redd for alt. Vi jobber på en skole. Det har kommet en del trusler mot skoler. Nå er hun livredd. Ser hun noen ukjente så tror hun at dem er terrorister. Står det ei ukjent bil utenfor, så blir hun redd. Må være veldig slitsomt å ha det sånn. Er vel større sjanse å dø i en bilulykke enn i terror Anonymkode: b6e27...753
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #4 Skrevet 23. februar 2020 VELDIG paranoid!!! Anonymkode: 94995...713
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #5 Skrevet 23. februar 2020 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: VELDIG paranoid!!! Anonymkode: 94995...713 Ok. Dette gjelder når vi snakker om saker som kun er mellom oss. Ingen av oss jobber i forsvaret så skulle ikke tro at vi et så interessante 😂 HI Anonymkode: f0c53...322
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #7 Skrevet 23. februar 2020 Ha ha ha en tanke paranoid ja, men nå det er sagt så har det jo vist seg at Google har lyttet på folk. Jeg har opplevd å snakket med sønnen min om tannlege og da har det merkelig nok dukket opp mye reklamer på Facebook for tannleger. Men ellers hadde det nesten vært latterlig om de lyttet på oss.... Som når vi spør om katten skal være med på do +++ ikke så mye spennede som blir sagt her i huset. Anonymkode: f462b...2f2
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #8 Skrevet 23. februar 2020 Det er ingen tvil om at mobilen «hører» hva man snakker om. Men, det er jo ikke slik at det sitter personer og noterer vanlige samtaler mellom dere, sensitive opplysninger eller ei. Denne «lyttingen» telefonen driver med har kun til hensikt å selge deg ting, altså legge til rette reklamer som er aktuelle for eksempel. Anonymkode: 4dbad...f86
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #9 Skrevet 23. februar 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ha ha ha en tanke paranoid ja, men nå det er sagt så har det jo vist seg at Google har lyttet på folk. Jeg har opplevd å snakket med sønnen min om tannlege og da har det merkelig nok dukket opp mye reklamer på Facebook for tannleger. Men ellers hadde det nesten vært latterlig om de lyttet på oss.... Som når vi spør om katten skal være med på do +++ ikke så mye spennede som blir sagt her i huset. Anonymkode: f462b...2f2 Ja, det er ikke tilfeldig. Da jeg var gravid dukket det opp mye reklame på Facebook om graviditet, ultralyd etc. Ikke tilfeldig Anonymkode: f0c53...322
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #10 Skrevet 23. februar 2020 1 time siden, Bjæk skrev: Foliehatt next. Foliehatt?🤔 Anonymkode: f0c53...322
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2020 #11 Skrevet 23. februar 2020 Nja, han er ikke helt på bærtur. Det er jo ikke en hemmelighet at telefonen hører deg. Hvis du går inn i innstillinger, på hver eneste app, så kan du se hvor mange apper hvor du har aktivert mikrofon-tilgang. I mange av tilfellene er ikke mikrofon nødvendig. Men den er aktivert. Hvorfor? Du har gitt tillatelse til at mikrofonen er på, ergo kan du overvåkes. Anonymkode: 9a6a3...391
Bjæk Skrevet 23. februar 2020 #12 Skrevet 23. februar 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Foliehatt?🤔 Anonymkode: f0c53...322 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Sølvfoliehatt. 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå