GĂ„ til innhold

Usikker-uten grunnđŸ€·đŸŒâ€â™€ïž


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg stoler ikke pÄ mange.Har vÊrt i forhold hvor jeg ble manipulert og lurt trill rundt.Det har satt dype spor.

Har vĂŠrt sammen med samboer i 12 Ă„r, men kjenner enda stikk og usikkerhet.Det kan vĂŠre om han sitter mye Ă„ scroller pĂ„ mobilen foreksempel.Hvem snakker han med?Er han glad i meg?Er dette ogsĂ„ bare skuespill?Skjuler han noe?Hvorfor er han sĂ„ ekstra blid og pratsom mot*fyll inn navn*đŸ€Šâ€â™€ïž

Kan jeg ikke bare la det vĂŠre?Jeg hater at jeg tenker slik!

Anonymkode: ddea9...579

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ogsÄ sÄnn. Har blitt utnyttet, og sikkert vÊrt veldig naiv, flere ganger. 
LÞsningen ble at jeg giftet meg med en veldig lite attraktiv mann, for Ä ikke vÊre nÞdt til Ä bekymre meg over konkurranse. Men jeg har det ikke bra med han heller. 

Anonymkode: 77b81...8c2

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg stoler ikke pÄ mange.Har vÊrt i forhold hvor jeg ble manipulert og lurt trill rundt.Det har satt dype spor.

Har vĂŠrt sammen med samboer i 12 Ă„r, men kjenner enda stikk og usikkerhet.Det kan vĂŠre om han sitter mye Ă„ scroller pĂ„ mobilen foreksempel.Hvem snakker han med?Er han glad i meg?Er dette ogsĂ„ bare skuespill?Skjuler han noe?Hvorfor er han sĂ„ ekstra blid og pratsom mot*fyll inn navn*đŸ€Šâ€â™€ïž

Kan jeg ikke bare la det vĂŠre?Jeg hater at jeg tenker slik!

Anonymkode: ddea9...579

Har du fortalt det til samboer? Vet han hva du sliter med? 

Fortell ham hva du tenker og hva du fÞler. Da kan han svare pÄ noe av det du lurer pÄ, og berolige deg. 

Ev. snakk med profesjonelle. De har et utenforblikk som kan hjelpe deg Ä se pÄ det pÄ en annen mÄte.

Anonymkode: e868c...1d5

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har du fortalt det til samboer? Vet han hva du sliter med? 

Fortell ham hva du tenker og hva du fÞler. Da kan han svare pÄ noe av det du lurer pÄ, og berolige deg. 

Ev. snakk med profesjonelle. De har et utenforblikk som kan hjelpe deg Ä se pÄ det pÄ en annen mÄte.

Anonymkode: e868c...1d5

Det er veldig slitsomt for en samboer Ä fÄ ansvaret for Ä fjerne noens usikkerhet. Det kan vÊre spikeren i kista for forholdet...

HI; jeg ville heller sÞkt hjelp utenfra for dette, det er ikke normalt. 

Anonymkode: de048...680

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...