Gå til innhold

Overreagerer mannen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På Facebook spurte mammaklinikken når vi var oppe i dag. Jeg svarte at jeg stod opp klokken syv, at det var helt ok, men at jeg la meg kl 01 i natt.

Nå er mannen oppgitt over at jeg svarer på sånne "poster" og han mener jeg trenger ikke klage over å måtte stå tidlig opp. Han vil ikke at familien eller andre skal vite når jeg står opp og så brukte han også dette kortet mot meg, som han har gjort mange ganger før "Det var du som absolutt ville ha barn nummer to så du har ingen grunn til å klage". Han påstår at det jeg skrev er å klage. Han er også redd for at foreldrene mine tenker at jeg er mye syk for tiden pga jeg synes det er stress med to barn. 

Jeg blir så oppgitt. 

Han tilbudte seg til en forandring å rydde kjøkkenet slik at jeg fikk lagt meg tidlig og det likner ikke han. Jeg tenkte "jaja, ingenting er så galt at det ikke er godt for noe"

Anonymkode: a2db6...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er tåpelig å fortelle om når man står opp og legger seg om dagene. Men det er jo generelt. Og de spurte jo ikke om når du la deg, så hvorfor det var med forstår jeg ikke, men kan jo virke som en klage. 

Anonymkode: 46f01...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaklinikken?

Hvis det skulle være din mor, så synes jeg det er flere ting som er merkelig.

For det første å ha slike private samtaler slik at alle fb-venner kan se det. For meg er i hvert fall ikke det naturlig. Ikke bare fordi jeg tenker det er privat, men like mye fordi alle trenger ikke like alt, og det er også greit å la andre slippe alle mulige unødvendige detaljer fra eget liv.

Og likevel synes jeg din manns reaksjon er en overreaksjon. Jeg tolker det dithen at han kanskje føler seg truffet? At han kanskje vet at han ikke bidrar like mye som det du gjør og at det er en god grunn til at du er sliten/syk. Det at han plutselig gjør noe ekstra i huset etter dette understreker det at jeg tror han føler seg truffet.

Bruk dette som en god anledning til å ta opp god arbeidsfordeling mellom dere, hvis dette er et problem. Men ikke bland din mor/foreldre inn i det. Og tenk at det ikke er alt man trenger skrive på fb.

Anonymkode: 2140e...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På Facebook spurte mammaklinikken når vi var oppe i dag. Jeg svarte at jeg stod opp klokken syv, at det var helt ok, men at jeg la meg kl 01 i natt.

Nå er mannen oppgitt over at jeg svarer på sånne "poster" og han mener jeg trenger ikke klage over å måtte stå tidlig opp. Han vil ikke at familien eller andre skal vite når jeg står opp og så brukte han også dette kortet mot meg, som han har gjort mange ganger før "Det var du som absolutt ville ha barn nummer to så du har ingen grunn til å klage". Han påstår at det jeg skrev er å klage. Han er også redd for at foreldrene mine tenker at jeg er mye syk for tiden pga jeg synes det er stress med to barn. 

Jeg blir så oppgitt. 

Han tilbudte seg til en forandring å rydde kjøkkenet slik at jeg fikk lagt meg tidlig og det likner ikke han. Jeg tenkte "jaja, ingenting er så galt at det ikke er godt for noe"

Anonymkode: a2db6...cde

Tre ganger i løpet av et relativt kort innlegg sender du stikk mot mannen din. At han kunne stått opp med barna, at han ofte "bruker kort mot deg", og at det ikke er likt han å rydde kjøkkenet. Det er jo en ørliten mulighet for at han er skikkelig lei av klaging og martyrskap. 

Og, jeg er helt enig med han i at man burde stå over å svare på slike innlegg. Hva ønsker man egentlig å oppnå ved å legge ut sånt offentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mammaklinikken?

Hvis det skulle være din mor, så synes jeg det er flere ting som er merkelig.

For det første å ha slike private samtaler slik at alle fb-venner kan se det. For meg er i hvert fall ikke det naturlig. Ikke bare fordi jeg tenker det er privat, men like mye fordi alle trenger ikke like alt, og det er også greit å la andre slippe alle mulige unødvendige detaljer fra eget liv.

Og likevel synes jeg din manns reaksjon er en overreaksjon. Jeg tolker det dithen at han kanskje føler seg truffet? At han kanskje vet at han ikke bidrar like mye som det du gjør og at det er en god grunn til at du er sliten/syk. Det at han plutselig gjør noe ekstra i huset etter dette understreker det at jeg tror han føler seg truffet.

Bruk dette som en god anledning til å ta opp god arbeidsfordeling mellom dere, hvis dette er et problem. Men ikke bland din mor/foreldre inn i det. Og tenk at det ikke er alt man trenger skrive på fb.

Anonymkode: 2140e...c6d

Det er alltid jeg som står opp med barna ,med mindre jeg har dagvakt på jobb, men nå er jeg i permisjon. Mannen har søvnproblemer og "natterangler" pga grubling. Jeg forteller ikke det til mine foreldre,men mannen liker ikke at hele fb kan se at jeg har skrevet tidspunkt for da jeg la meg og stod opp. 

Jeg har vært mer syk nå i 2020 enn det jeg til sammen har vært i hele mitt voksne liv tror jeg. Hadde en dag jeg var så syk at jeg holdt senga nesten hele dagen, men stod likevel opp med barna selv om jeg følte meg "dødssyk". Jeg tok dette opp med mannen at jeg skjønte ikke hvorfor jeg måtte stå opp med barna da og da kom det frem at han ikke skjønte hvor syk jeg var. Jeg var så syk at jeg klarte nesten ikke snakke pga kjentes ut som hodet skulle eksplodere (ørebetennelse med sprukket trommehinne).

Jeg og mannen er veldig ulik der, han er mye mer privat enn meg mens jeg kan fint dele litt av meg selv på sosiale medier. 

Han beklaget nettopp at han var så krass. 

HI

Anonymkode: a2db6...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er alltid jeg som står opp med barna ,med mindre jeg har dagvakt på jobb, men nå er jeg i permisjon. Mannen har søvnproblemer og "natterangler" pga grubling. Jeg forteller ikke det til mine foreldre,men mannen liker ikke at hele fb kan se at jeg har skrevet tidspunkt for da jeg la meg og stod opp. 

Jeg har vært mer syk nå i 2020 enn det jeg til sammen har vært i hele mitt voksne liv tror jeg. Hadde en dag jeg var så syk at jeg holdt senga nesten hele dagen, men stod likevel opp med barna selv om jeg følte meg "dødssyk". Jeg tok dette opp med mannen at jeg skjønte ikke hvorfor jeg måtte stå opp med barna da og da kom det frem at han ikke skjønte hvor syk jeg var. Jeg var så syk at jeg klarte nesten ikke snakke pga kjentes ut som hodet skulle eksplodere (ørebetennelse med sprukket trommehinne).

Jeg og mannen er veldig ulik der, han er mye mer privat enn meg mens jeg kan fint dele litt av meg selv på sosiale medier. 

Han beklaget nettopp at han var så krass. 

HI

Anonymkode: a2db6...cde

Det virker på meg som om dere har ganske store problemer med kommunikasjon i forholdet. Jeg hadde søkt parterapi, hvis jeg var i det forholdet - før det blir verre.

Om mannen grubler så mye at han ikke sover og heller ikke greier å stå opp med ungene sine innimellom, da tenker jeg at han må ta tak i problemene sine parallelt at dere tar tak i deres felles problemer.

Som FO over sa, så vil nok mannen din også føle at du gir ham stikk, og det blir negativt for ham, og det blir negativt for forholdet, uansett om det er "fortjent" eller ikke.

Se om dere kan gå i parterapi sammen slik at dere kan lære å kommunisere bedre og også bli bedre på å se hverandre og hverandres behov. Det er en investering i forholdet for å forebygge større problemer.

Anonymkode: 2140e...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Tre ganger i løpet av et relativt kort innlegg sender du stikk mot mannen din. At han kunne stått opp med barna, at han ofte "bruker kort mot deg", og at det ikke er likt han å rydde kjøkkenet. Det er jo en ørliten mulighet for at han er skikkelig lei av klaging og martyrskap. 

Og, jeg er helt enig med han i at man burde stå over å svare på slike innlegg. Hva ønsker man egentlig å oppnå ved å legge ut sånt offentlig? 

Godt spørsmål hva man ønsker å oppnå med å legge sånt ut offentlig. Hva ønsker mammaklinikken å oppnå? Bortsett fra å rekruttere nye kunder 

Jeg er god på å legge bort mobilen, men kan bli bedre. Jeg får bli bedre til å la være å svare på slike innlegg da. Har jo ingenting for seg, jeg var vel bare veldig i øyeblikket. 

HI

Anonymkode: a2db6...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det virker på meg som om dere har ganske store problemer med kommunikasjon i forholdet. Jeg hadde søkt parterapi, hvis jeg var i det forholdet - før det blir verre.

Om mannen grubler så mye at han ikke sover og heller ikke greier å stå opp med ungene sine innimellom, da tenker jeg at han må ta tak i problemene sine parallelt at dere tar tak i deres felles problemer.

Som FO over sa, så vil nok mannen din også føle at du gir ham stikk, og det blir negativt for ham, og det blir negativt for forholdet, uansett om det er "fortjent" eller ikke.

Se om dere kan gå i parterapi sammen slik at dere kan lære å kommunisere bedre og også bli bedre på å se hverandre og hverandres behov. Det er en investering i forholdet for å forebygge større problemer.

Anonymkode: 2140e...c6d

Takk for tips. Jeg foreslo parterapi for 2 år siden, men det var visst uaktuelt. 

Han har avbrutt studiene sine pga pappaperm og at vi dermed får beholde studentbolig. Han grubler blant annet mye på om han skal fortsette samme studie eller hva han skal gjøre videre.

Angående parterapi, snakker du av egen erfaring?

Han klarer kun å stå opp med barna hvis han må, eks hvis jeg jobber dagvakt. Han kan legge seg kl 04 på natta...

Svigermor har sagt til meg (mens vi var en uke hos henne) at hun synes jeg bør sette krav til han. Hun sa også "det er jo kun du som står opp med barna". 

Mannen går til psykolog en gang i uka fram til juni. Det er jo bra, men det er ingen andre enn en selv som kan ta tak i problemet, altså man må selv gjøre jobben

HI

Anonymkode: a2db6...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tips. Jeg foreslo parterapi for 2 år siden, men det var visst uaktuelt. 

Han har avbrutt studiene sine pga pappaperm og at vi dermed får beholde studentbolig. Han grubler blant annet mye på om han skal fortsette samme studie eller hva han skal gjøre videre.

Angående parterapi, snakker du av egen erfaring?

Han klarer kun å stå opp med barna hvis han må, eks hvis jeg jobber dagvakt. Han kan legge seg kl 04 på natta...

Svigermor har sagt til meg (mens vi var en uke hos henne) at hun synes jeg bør sette krav til han. Hun sa også "det er jo kun du som står opp med barna". 

Mannen går til psykolog en gang i uka fram til juni. Det er jo bra, men det er ingen andre enn en selv som kan ta tak i problemet, altså man må selv gjøre jobben

HI

Anonymkode: a2db6...cde

Hvis han legger seg kl 04 på natten så er det ikke rart han sliter. Men han kan ikke holde på slik når han er blitt far til to, da må han begynne å ta ansvar! Hva gjør han oppe på nettene?

At han nekter parterapi er et dårlig tegn ut fra det jeg har sett og hørt fra venner. Ingen av de som har hatt partner som har nektet terapi når de har hatt problemer (enten det er kona eller mannen som har nektet) har greid å holde sammen. Dvs. ett par gjorde det, men de er kun sammen pga. ungene, har ikke noe reelt samliv og hun har vært utro med flere over lang tid (han ønsket terapi). De har det ikke bra, og de har et veldig overfladisk familieliv. Alle andre jeg kjenner som har vært i slik situasjon har endt med å gå fra hverandre etter noen år siden problemene bare har fortsatt.

Nå går riktignok din mann i terapi selv, men det er tydeligvis ikke nok. Kanskje du kan si til ham at enten går dere i parterapi, eller så må du med jevne mellomrom bli med til hans psykolog slik at han kan jobbe alene der innimellom også med det som er problemer mellom dere.

Til og med hans mor ser at han ikke tar ansvar for familien sin, det bør du ta på alvor. Og hun har helt rett - du må stille krav til ham! Jeg hadde hatt som et krav at han blir med i parterapi og/eller at jeg ble med til hans psykolog. Og om han sitter oppe og spiller på natten, da hadde det også vært et krav at han slutter med det.

 

Anonymkode: 2140e...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

By the way - jeg googlet mammaklinikken, hadde ikke hørt om den. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du legger ut personlig informasjon til en bedrift som kun vil tjene penger på deg og din oppmerksomhet.

Anonymkode: 2140e...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg et enig med hi her. Hva er problemet med å skrive når man står opp? Er det sååå privat info? Det at mannen reagerer er vel fordi han føler seg truffet, fordi han ikke bidrar like mye og ønsker ikke at andre skal vite om det. Han vil fremstå som en god mann, og ikke et B-menneske.

Tror dere har skjev fordeling hjemme, du gjør det meste, mens han gjør litt. Ikke rart du er sliten. Synes mannen din overreagerer ja.

Anonymkode: df9ef...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har da ikke noe med hva du legger ut på Facebook så lenge det ikke er noe negativt om han. Når man legger seg og står opp er jo heller ikke spesielt privat eller sensitiv informasjon. Så ja, han overreagerer. Men du har jo tydeligvis et problem med det alltid er du som står opp og at mannen ikke rydder nok, så tror nok dere krangler en del og hakker på hverandre? I så fall er det jo ikke rart at han kommenterer. Han får vel nok kommentarer fra deg og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det er så «farlig» å svare slik du gjorde på fb.Er jo ikke noe sensitiv informasjon akkurat.Jeg kunne også svart som deg.

Håper det ordner seg for dere.Tror du er ei helt super mamma for barna deres💗Det er helt lov å stille krav til partneren sin selv om det ifølge han var du som ville ha barn nr.2.Han var med på produksjonen han også😊Jeg vet det er slitsomt med barn og det å måtte gjøre alt selv, man blir fortere syk da når kroppen aldri får hvile.Lykke til kjære dere💗God klem

 

Anonymkode: 26ccb...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pobie skrev:

Mannen har da ikke noe med hva du legger ut på Facebook så lenge det ikke er noe negativt om han. Når man legger seg og står opp er jo heller ikke spesielt privat eller sensitiv informasjon. Så ja, han overreagerer. Men du har jo tydeligvis et problem med det alltid er du som står opp og at mannen ikke rydder nok, så tror nok dere krangler en del og hakker på hverandre? I så fall er det jo ikke rart at han kommenterer. Han får vel nok kommentarer fra deg og. 

Han fikk det opp på facebooken sin at jeg hadde kommentert og han er tydeligvis redd for hva folk skal tenke/tro. 

Mannen vasker alt av klær og gjør andre ting jeg ikke gjør så det er ikke så svart-hvitt. Det jeg savner er vel et han foreslår at jeg går på rommet og får 20 minutter på øyet mens han passer barna 🤗

Mannen er og trener nå og jeg bør vel strengt tatt legge meg 

 

HI

Anonymkode: a2db6...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes ikke det er så «farlig» å svare slik du gjorde på fb.Er jo ikke noe sensitiv informasjon akkurat.Jeg kunne også svart som deg.

Håper det ordner seg for dere.Tror du er ei helt super mamma for barna deres💗Det er helt lov å stille krav til partneren sin selv om det ifølge han var du som ville ha barn nr.2.Han var med på produksjonen han også😊Jeg vet det er slitsomt med barn og det å måtte gjøre alt selv, man blir fortere syk da når kroppen aldri får hvile.Lykke til kjære dere💗God klem

 

Anonymkode: 26ccb...7d8

Tusen takk gode du. 😍Jeg elsker barna, men noen ganger hadde det vært fint å få 20 minutter på øyet. 

Jeg gjør ikke alt selv, men en god del. 

Jeg hadde omgangssyke, ørebetennelse med sprukket trommehinne og øyelokket mitt er hovent (chalazion sanns). Alt dette i 2020 😅

 

HI

Anonymkode: a2db6...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

På Facebook spurte mammaklinikken når vi var oppe i dag. Jeg svarte at jeg stod opp klokken syv, at det var helt ok, men at jeg la meg kl 01 i natt.

Nå er mannen oppgitt over at jeg svarer på sånne "poster" og han mener jeg trenger ikke klage over å måtte stå tidlig opp. Han vil ikke at familien eller andre skal vite når jeg står opp og så brukte han også dette kortet mot meg, som han har gjort mange ganger før "Det var du som absolutt ville ha barn nummer to så du har ingen grunn til å klage". Han påstår at det jeg skrev er å klage. Han er også redd for at foreldrene mine tenker at jeg er mye syk for tiden pga jeg synes det er stress med to barn. 

Jeg blir så oppgitt. 

Han tilbudte seg til en forandring å rydde kjøkkenet slik at jeg fikk lagt meg tidlig og det likner ikke han. Jeg tenkte "jaja, ingenting er så galt at det ikke er godt for noe"

Anonymkode: a2db6...cde

Altså jeg ser ikke poenget med å svare på det. På samme måte som å svare på hva du har spist til middag, hvor ofte du dusjer og hvor ofte du skifter sengetøy.

Men den kommentaren til mannen din får meg til å koke. Makan til ansvarsfraskrivelse! Da min 5 åringen var nyfødt og gråt myyyye på grunn av magevondt, så var det jeg som var våken med han natt og dag og hvis jeg sov på dagen så stakk bf ut for å drikke med kompiser med begrunnelse «du sover jo bare uansett. Det er kjedelig for meg å sitte alene våken og glo» som resulterte i at jeg måtte stå opp da han dro for å ta meg av ungen. Så på natta gråt jeg hele tiden og klaget på hvor sliten jeg var og eksen hadde baller nok til å lire av seg «Det er du som har valgt dette så nå må du ta konsekvensene av det». Som om jeg hadde pult på meg unge av meg selv. Man er to om sex og prevensjon. Vil man ikke ha barn eller har interesse av å ta seg av barn så står man på sitt og gir faen i å gi etter. Enkelte mannfolk er altså så over grensa frekk og ansvarsløs at det er helt utrolig...

Anonymkode: 4f4ac...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er alltid jeg som står opp med barna ,med mindre jeg har dagvakt på jobb, men nå er jeg i permisjon. Mannen har søvnproblemer og "natterangler" pga grubling. Jeg forteller ikke det til mine foreldre,men mannen liker ikke at hele fb kan se at jeg har skrevet tidspunkt for da jeg la meg og stod opp. 

Jeg har vært mer syk nå i 2020 enn det jeg til sammen har vært i hele mitt voksne liv tror jeg. Hadde en dag jeg var så syk at jeg holdt senga nesten hele dagen, men stod likevel opp med barna selv om jeg følte meg "dødssyk". Jeg tok dette opp med mannen at jeg skjønte ikke hvorfor jeg måtte stå opp med barna da og da kom det frem at han ikke skjønte hvor syk jeg var. Jeg var så syk at jeg klarte nesten ikke snakke pga kjentes ut som hodet skulle eksplodere (ørebetennelse med sprukket trommehinne).

Jeg og mannen er veldig ulik der, han er mye mer privat enn meg mens jeg kan fint dele litt av meg selv på sosiale medier. 

Han beklaget nettopp at han var så krass. 

HI

Anonymkode: a2db6...cde

Jeg tror kommunikasjonen mellom dere bør jobbes med. Mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han fikk det opp på facebooken sin at jeg hadde kommentert og han er tydeligvis redd for hva folk skal tenke/tro. 

Mannen vasker alt av klær og gjør andre ting jeg ikke gjør så det er ikke så svart-hvitt. Det jeg savner er vel et han foreslår at jeg går på rommet og får 20 minutter på øyet mens han passer barna 🤗

Mannen er og trener nå og jeg bør vel strengt tatt legge meg 

 

HI

Anonymkode: a2db6...cde

Du kan ikke vente på at han skal foreslå det. Si ifra at nå går du og sover en time mens han passer barna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skrive når du står opp gjør ingen ting, hadde blitt satt ut om min samboer hadde sagt til meg at jeg ikke skulle gjøre det. Jeg svarer ofte på spm på FB jeg også og tidspunkt man står opp er ikke så nøye - bare å skrive som alle andre. 

godt han unnskyldte seg til slutt, da har han tenkt seg om ❤️

jeg har også vært mer syk i 2020 enn frisk. 😞 tre sykdomsperioder ! 🥴


 

innimellom er faktisk så teit at jeg sender bilder på snapp til hans foreldre, så de ser og skjønner hva jeg gjør alene 😂  Min samboer har alltid nok annet å finne på ... 😯🤣

Anonymkode: 5b061...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å skrive når du står opp gjør ingen ting, hadde blitt satt ut om min samboer hadde sagt til meg at jeg ikke skulle gjøre det. Jeg svarer ofte på spm på FB jeg også og tidspunkt man står opp er ikke så nøye - bare å skrive som alle andre. 

godt han unnskyldte seg til slutt, da har han tenkt seg om ❤️

jeg har også vært mer syk i 2020 enn frisk. 😞 tre sykdomsperioder ! 🥴


 

innimellom er faktisk så teit at jeg sender bilder på snapp til hans foreldre, så de ser og skjønner hva jeg gjør alene 😂  Min samboer har alltid nok annet å finne på ... 😯🤣

Anonymkode: 5b061...9d3

Med denne typen "kommunikasjon" tror jeg du og dere vil slite fremover...

Anonymkode: 2140e...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

På Facebook spurte mammaklinikken når vi var oppe i dag. Jeg svarte at jeg stod opp klokken syv, at det var helt ok, men at jeg la meg kl 01 i natt.

Nå er mannen oppgitt over at jeg svarer på sånne "poster" og han mener jeg trenger ikke klage over å måtte stå tidlig opp. Han vil ikke at familien eller andre skal vite når jeg står opp og så brukte han også dette kortet mot meg, som han har gjort mange ganger før "Det var du som absolutt ville ha barn nummer to så du har ingen grunn til å klage". Han påstår at det jeg skrev er å klage. Han er også redd for at foreldrene mine tenker at jeg er mye syk for tiden pga jeg synes det er stress med to barn. 

Jeg blir så oppgitt. 

Han tilbudte seg til en forandring å rydde kjøkkenet slik at jeg fikk lagt meg tidlig og det likner ikke han. Jeg tenkte "jaja, ingenting er så galt at det ikke er godt for noe"

Anonymkode: a2db6...cde

Nei, er nok enig med din mann.

Anonymkode: e7861...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den statusen i går og tenkte, her er det mange mammaer som liker å klage/skryte. Så er litt enig med mannen din. Samtidig er det jo rimelig harmløs info da. 
Kl syv med små barn er jo ikke veldig tidlig. 

Anonymkode: 6c3a8...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippe han hadde blitt overlykkelig over at du oute han enda mer her inne. 

Du har lagt ut alt for mye informasjon og det er superlett å finne ut hvem dere er. 

Kanskje du skal tenke litt over informasjon du legger ut? Nettvett er ikke bare viktig for barn og unge. 

Anonymkode: 964c7...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om siden, men gikk inn for å sjekke. Tok 30 sekunder før jeg fant hvem du er. At folk ikke lærer seg nettvett er veldig rart, både her og på fb. Jeg er enig med mannen din. Du fremstår som en martyr i svarene her og burde snakke direkte med mannen din. Dersom han er redd for at andre skal se hvor lite du sover og hvor tungt er for deg med to barn hører det sikkert med en historie hvor dette har blitt kommunisert tidligere.  Lite søvn går kun utover deg. Ingen er tjent med at du sliter deg ut. Snakk med mannen din, ikke legg det ut på fb. 

Anonymkode: 82738...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...