Gå til innhold

Fri i vinterferien?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har dere det?

Både mannen og jeg må jobbe, så barna må i barnehagen og på SFO. Har litt dårlig samvittighet, for jeg føler at alle skal avgårde... 

Anonymkode: 30ece...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Eg jobber på skule, mannen har ukesvis med avspasering tilgode. Reiser på ferie i morga. 😀

Anonymkode: 9d91a...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp hatt vinterferie. Foreldrene mine tok med seg barna på hytta i noen dager og så ble de med meg på jobb et par dager.

Anonymkode: 991cd...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jobber. Guttene har vært hjemme. Dem koser seg hjemme og finner på ting å gjøre med kompiser 

Anonymkode: e8d12...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Vi bor på ett lite sted så ønsker vi SFO i ferien så må han på en annen skole får å gå på SFO den uken. Sønnen min er en gutt som fort blir utrygg når det er en ny plass å ingen voksne han kjenner,så levering på en ny SFO hadde blitt ett mareritt. Så moren min skal passe han en uke istedet.

Anonymkode: 0bfe4...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksmannen min har tatt ferie og vært avgårde med ungene denne uka. Jeg har vært på jobb. Hadde husmorferie forrige uke 😁

Anonymkode: 369d0...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har arbeidstid 9-13 på fredager, så jeg tar fri til fredag vi kan reise bort torsdag til søndag 

Anonymkode: eed40...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet og ungene har vært med farmor og farfar på ferie. De kom hjem idag morres, etter en ganske turbulent nedfart. Ungene har nesten alltid vært med farmor og farfar i vinterferien. Før var det fjellet og snø, nå er det sol og varme. Ingen vits at jeg tar meg fri den uka, for det er alltid noe mer spennende de kan friste med. 

Anonymkode: 421a2...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar fri (ferie/avspasering) de få årene av arbeidslivet ungene går på skolen. Gjorde det aldri i barnehagen og skal vel få jobbet den uka og mer til etter de har vært russ. 

Anonymkode: 25ade...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi pleier ta et par fridager hver så ungene får fri nesten hele eller hele uka. Sjelden vi tar oss fri samtidig og drar noe sted da, om vi reiser blir det bare en helg.

Anonymkode: f86f2...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet noen dager og Hatt fri i noen dager.. De 2 eldste har vært hjemme de dagene jeg har jobbet ( 12,5 og 14,5 år) minste har vært med meg på jobb (snart 8 år). Mannen har jobbet hver dag!

Anonymkode: c4477...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jobbe hver dag og barna er på sfo etter eget ønske. De stortrives der, heldigvis. Bare jeg som må jobbe med samvittigheten. 

Anonymkode: 955b4...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber. Førsteklassingen skal være to dager hos min mamma, to dager hos eks-svigers og én dag med meg på jobb. 

Anonymkode: a89f5...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både mannen min og jeg har fri i alle skoleferiene. Vi driver hvert vårt firma. Noen ganger må vi svare på litt mail på kvelden, men stort sett fri. Er enormt takknemlig for den friheten. 

Anonymkode: 6f9e7...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, ikke mannen. Som regel får jeg, som lærer i VGS, inn store rettebunker rett før de ulike "feriene" og ender med å jobbe 5-6 timer hver dag selv om det er hjemmefra, men i år har jeg bare én bunke. Tipper det vil ta 7-8 timer å komme gjennom den, så da får jeg faktisk skikkelig fri de fleste dagene i år. Uvant og deilig! Satser på å kose meg litt med de yngste barna (10 og 12), de eldste vil neppe være med på så mye.

Anonymkode: 9455f...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ufør, men mitt barn skal på SFO 3 av dagene etter eget ønske, siden vennene hans skal dit, og det er ifølge han kjempegøy på SFO i feriene.

Anonymkode: 57abc...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen av oss har fridager til gode da alt må spres utover sommer. Men barna skal ha fri og reiser til besteforeldre på andre siden av landet. Heldig er vi som har dem ❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 25 feriedager i løpet av året vil jeg ikke ta de allerede i vinterferien. Skrapte sammen timer til 1 dags avspasering, så ungene fikk 3 dagers ferie og 2 dager på SFO; en dag med besteforeldre, en dag med meg og en dag med pappaen. 

Anonymkode: 16826...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...