Gå til innhold

Er dere flinke til å være ute i helgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært vi flinkere før når ungene var små! Nå er de mellom 7-14 år..Så de 2 eldste har som regel egne planer,så er minste som gjerne vil ha med en av oss ut. Men prøver stort sett å ta en tur ut men det kommer an på været 🙈 Idag ble det under 1 time selv om det var sol og fint vær, men det blåser veldig..Ungene maste om å få gå inn så da ble det sånn idag. Satser på ei lita økt ute i morgen før vi skal bort på besøk 😊

Hvordan er det med dere?

Anonymkode: ffe9d...da5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke på denne årstiden når det er kaldt og vått. Skal gutten min på 8 år være ute så vil han alltid ha meg med. Han er glad i sykle ute men han får ikke lov å sykle alene utenfor her for er uoversiktlig vei. Er skarp sving begge veier så bilene kommer så plutselig så han trenger en voksen som passer på bilene. Men idag har vi faktisk vært på en lang tur der han syklet og jeg løp etter.

Anonymkode: b524c...a7e

Skrevet

Vi finner på noe, men det er ikke alltid ute. Vi er  ofte i svømmehallen og i skøytehallen, hvis vi ikke er på tur.

Anonymkode: c6263...881

Skrevet

Ja, faktisk!

Anonymkode: 202dc...f2c

Skrevet

Prøver å gå en tur i marka hver helg.  Men Vi er oppe tidlig og er ute i 9-10 tiden. Og har mye tid til å gjøre andre ting etterpå. 

Her regnet/sluddet det da vi gikk ut i morges. Og før vi var halvveis til den ene hytta, skinte det opp og sola tittet frem☀️

Anonymkode: 0e53d...301

Skrevet

Ikke i dette været 😜😂

Anonymkode: eadb6...1d2

Skrevet

Ja, vi har både fjell, skog og sjø rett ved huset, så jeg er vant til å være mye ute i naturen både i ukedagene og helgene. I ukedagene går jeg alene, men i helgene får jeg som oftest med meg ungene på en tur sammen med hundene. Enten en dag eller begge, særlig hvis været er fint. Sånn som det er denne helgen, så er det så godt som håpløst, da det blåser så kraftige vindkast at man knapt kan holde seg på bena. Jeg har likevel vært en tur ute med hundene, men det er ikke mye kjekt når det blåser sterk storm og regnet pisker ned sidelengst.

Anonymkode: da06c...33e

Skrevet

Vi er ute stort sett hver dag hver helg, men det er mindre nå med ruskevær ute. Jeg har en på 10 år og en på 3 år, så eldste er med og springer av seg (ADHD) samtidig som vi er ute med 3-åringen. Vi går ikke nødvendigvis så mye tur, men er på lekeplasser og i barnehager. Regner med dette blir vanskeligere med årene når eldste kommer i tenårene, men håper vi fremdeles kan gå turer sammen i det minste. På vinteren bruker vi egentlig å ake, stå på skøyter, bygge snøhuler og gå på ski. Men nå er det jo ikke snø.. Om sommeren spiller vi spill ute, bader, sykler, osv. 

Jeg skulle ønske vi kunne tatt oss en dag og bare vært inne, spilt brettspill, sett litt film, malt og tegnet, osv. Men jeg har to viltre gutter som uansett vær må ut en tur. Hvis ikke river de ned huset.. 

Anonymkode: ae726...057

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pleide å være mer ute i helgene tidligere, men når jeg har ungene så er det vanskelig og kombinere fest og morro. Men jeg tar meg som regel minst 1 glass med whisky hver kveld.

Anonymkode: 7127e...a7a

Er dette seriøst ment?

Anonymkode: c6263...881

Skrevet

Vi har 4 barn fra 1-9 år, så vi er absolutt nødt til å «lufte oss» litt hver dag. I helgene prøver vi gjerne å gå en tur i skogen/marka, drar til en barnehage/skole for å leke osv. 
I dag har det vært skikkelig snøstorm her vi er på vinterferie, men vi var uten en god times tid med ungene likevel.

Anonymkode: 505f7...9dc

Skrevet

Noen helger er vi flinke, andre helger ikke. I dag har det vært en lat dag. Men eldste på 7 var ute en tur, tross kraftig vind og høljregn. Ellers har det vært brettspill, tegning, maling, nettbrett, barne-tv, film og diverse frilek inne i dag. Været så langt i år har vært til å grine av, så vært mindre ute enn normalt. 

Anonymkode: 1ae23...fec

Skrevet

Vi prøver. Barna er 10 og 12. Vi sitter ofte i haller på håndballkamper i helgene, og etter de orker vi ikke så mye. Men om det er en dag en helg uten kamp, så går vi oss en kort runde på 1 1/2 time. De lange rundene tar vi de helgene det ikke er kamp i det hele tatt. Altså april-september.

Anonymkode: a01d5...51a

Skrevet

Vi er alltid ute. Står på ski, går på ski eller noe annet i sommerhalvåret. Masse kamper osv. er det også. 

Anonymkode: b7c71...2c1

Skrevet

I motsetning til mannen min er jeg oppvokst med at "det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær" og jeg "praktiserer" det samme selv. Jeg er ute med barna alle dager det ikke er barnehage eller at tilfeldigvis besteforeldre er ute med de 

Anonymkode: 0c74b...e5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...