Gå til innhold

Mensen etter fødsel


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig at mensen ikke har kommet tilbake 10 mnd etter fødsel? Ammer fortsatt ca 5-6 ganger i døgnet.

Og er det vanlige med småblødninger/blodtilblandet tykk utflod(🙈) ca 15 dager uregelmessig i mnd? Har hatt det i to mnd nå og har tenkt det er mensen som snart kommer, men litt usikker siden den ikke kommer.

Ingen smerter, lukt og andre diffuse symptomer forøvrig.

Anonymkode: e2646...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du i tvil så snakk med legen!

Mensen kan gjøre rare ting etter en fødsel men det betyr jo ikke at det ikke kan være andre grunner, så er noe veldig rart/ubehagelig/usedvanlig kan det være greit å få sjekket.

Anonymkode: 96e95...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok 11 og 13 måneder før den kom tilbake hos meg. Da ammet jeg hhv 10 og 11 måneder, dvs mensen kom tilbake en måneds tid etter barna ikke lenger ville ammes.

Anonymkode: e813b...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter førstemann fikk jeg den ikke tilbake, men testet positivt etter 13 mnd så jeg må ha blitt gravid i første syklus. 21 mnd mellom barna. 

Fikk mensen 9 mnd etter andremann. Da hadde jeg ikke hatt mensen på flere år og fikk den veldig kraftig. De tre første månedene blødde jeg som en skaktegris, men så stabiliserte den seg på et mer levelig nivå. 

Anonymkode: a779e...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...