Gå til innhold

Varsel om folk jeg skal møte


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg får ofte varsel om folk jeg skal møte. Kan plutselig tenke på en person jeg ikke har møtt på lenge, og innen et par timer møter jeg personen. Flere som har det slik?

Anonymkode: 3e6a1...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, stadig vekk :)

For en tid tilbake begynte jeg å tenke på en jeg gikk i klasse med på barne- og ungdomsskolen, tenkte at han har jeg ikke hørt noe om på sikkert 30 år og lurte på hvordan han har det, hvor i verden han er osv. Få dager senere møter jeg en dame med samme etternavn - og så viste det seg å være kona hans :)

Samme med telefoner eller meldinger også. Jeg kan sitte og snakke med noen, f.eks. på kafé, så kan mobilen ringe eller plinge. Jeg bruker ikke å ta telefonen når jeg er med andre (såsant jeg ikke vet at noen må få tak i meg). Andre kan da spørre, skal du ikke sjekke mobilen din, og jeg kan svare at nei, det er sikkert bare Kari som ringer meg, men det er så lenge siden jeg snakket med henne at hvis jeg tar den så vil det ta litt tid, så jeg tar det heller etterpå. De andre lurer da gjerne på om Kari og jeg hadde en avtale om å ringes nå eller hvordan jeg kan vite det, om Kari har egen ringetone på mobilen min. Da må jeg gjerne sjekke mobilen, og så er det Kari som har ringt, uten at vi hadde noen avtale og det kan være uker/måneder siden sist vi snakket sammen.

Anonymkode: 85152...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tema! Fint å høre deres erfaringer. Kan ikke huske å ha opplevd akkurat noe sånt selv.

Har opplevd to "varsler" i forbindelse med død. Men ikke i det dagligdagse.

Anonymkode: 60f01...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spennende tema! Fint å høre deres erfaringer. Kan ikke huske å ha opplevd akkurat noe sånt selv.

Har opplevd to "varsler" i forbindelse med død. Men ikke i det dagligdagse.

Anonymkode: 60f01...7fb

Siden du har opplevd slike varsler som du har så tror jeg det for deg bare dreier seg om å være åpen for også slike hverdagsvarsler.

I sommer skulle jeg gå en tur til byen, hadde bestemt meg for å gå en bestemt rute. Så fikk jeg en følelse av at jeg måtte ta av for å gå resten av veien den andre ruten. Og to gater bortenfor traff jeg ei jeg gikk i klasse med for flere år siden og ikke hadde sett på flere år, kjempekoselig å møte henne. Hadde jeg ikke vært åpen for det varslet kunne det tatt ti år til før vi møttes. Ofte tror man jo bare at det er en fiks idé og så slår man det fra seg. Noen ganger er det kanskje det også, men forbausende ofte viser det seg å ha en mening :)

Anonymkode: 85152...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Siden du har opplevd slike varsler som du har så tror jeg det for deg bare dreier seg om å være åpen for også slike hverdagsvarsler.

I sommer skulle jeg gå en tur til byen, hadde bestemt meg for å gå en bestemt rute. Så fikk jeg en følelse av at jeg måtte ta av for å gå resten av veien den andre ruten. Og to gater bortenfor traff jeg ei jeg gikk i klasse med for flere år siden og ikke hadde sett på flere år, kjempekoselig å møte henne. Hadde jeg ikke vært åpen for det varslet kunne det tatt ti år til før vi møttes. Ofte tror man jo bare at det er en fiks idé og så slår man det fra seg. Noen ganger er det kanskje det også, men forbausende ofte viser det seg å ha en mening :)

Anonymkode: 85152...193

Altså, hun jeg møtte bor ikke i denne byen, men på en helt annen kant av landet, og var bare innom akkurat den ene dagen, skulle reise igjen morgenen etterpå. Så det var ikke slik at jeg kunne møte henne neste ferie eller slikt.

Anonymkode: 85152...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner får slike "varsel", ikke menn, det skjer ikke. Kvinner flokker seg sammen og kjenner på den samme mystiske følelsen, begeistret.
Enten er det bare innbilning, eller så har det en naturlig forklaring. Varselet er et varsel om at kvinner er overtroiske og naive.
Hilsen mann som fra nå av vil få huden full og vil bli en veldig upopulær :ler:

Anonymkode: 34e73...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mange kvinner får slike "varsel", ikke menn, det skjer ikke. Kvinner flokker seg sammen og kjenner på den samme mystiske følelsen, begeistret.
Enten er det bare innbilning, eller så har det en naturlig forklaring. Varselet er et varsel om at kvinner er overtroiske og naive.
Hilsen mann som fra nå av vil få huden full og vil bli en veldig upopulær :ler:

Anonymkode: 34e73...889

Du tar feil, jeg vet om mange menn som også får slike varsel. Min far har reddet eget liv to ganger pga. varsel han fikk, en gang fikk han beskjed om å stå opp og gå ut, noe som var helt vanvittig der han befant seg akkurat da. Det reddet livet til en kvinne.

Kona hans sier også at "når telefonen hans ringer så sier han alltid hvem det er før han har sett på mobilen".

En eks av meg var også slik.

Jeg har kjent flere menn med div. evner og varsel. Så de finnes så absolutt, selv om du ikke har vært så heldig at du har møtt noen.

Man trenger ikke nødvendigvis måtte forklare alt så lenge man ser at det stemmer. Det kan ha helt naturlige årsaker selv om vi mennesker pr. i dag fremdeles ikke greier å forklare alt.

Anonymkode: 85152...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mange kvinner får slike "varsel", ikke menn, det skjer ikke. Kvinner flokker seg sammen og kjenner på den samme mystiske følelsen, begeistret.
Enten er det bare innbilning, eller så har det en naturlig forklaring. Varselet er et varsel om at kvinner er overtroiske og naive.
Hilsen mann som fra nå av vil få huden full og vil bli en veldig upopulær :ler:

Anonymkode: 34e73...889

Jeg er kvinne og avfeier alt dette varseltullet som vås, uansett kjønn.

Anonymkode: 5fd7c...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...