Gå til innhold

Influensa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså... Nå ligger jeg med 38 i feber på femte dagen. Den var over 39 de første dagene, kastet opp en gang og hadde veldig vondt i leddene. Føler meg bittelitt bedre men også svekket av så mange dager i seng. Vondt i hodet. 

Noen som har tilsvarende opplevelse? Syns det begynner å gå litt for lang tid.. 

Anonymkode: 33125...1da

Skrevet

Jepp, og nå 3 uker etter er jeg fremdeles tett i brystet.
Årets influensa er tøff :(

Anonymkode: 7aa6b...bc2

Skrevet

Influensa kan vare fra 1-2 uker, så du må smøre deg med tålmodighet. God bedring :)

Anonymkode: ef22d...150

Skrevet

😞 Hvor lang tid hadde du feber da? Jeg blir alltid litt paranoid når jeg er syk, og sikker på at jeg er døden nær. Så blir jo lettet når andre kjenner seg igjen, men fy søren! Så seig! Håper du snart kommer deg ovenpå igjen, fortsatt god bedring og takk for svar! 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Influensa kan vare fra 1-2 uker, så du må smøre deg med tålmodighet. God bedring :)

Anonymkode: ef22d...150

Tusen takk! Jeg prøver, og gjør «alt riktig», sover, spiser så mye jeg klarer, drikker masse vann. Vant til at feberen slipper etter tre fire dager så dette er nytt for meg. 

Skrevet

Lytt til kroppen og hvil så mye du kan. 
Fikk selv influensa midten av desember, utviklet seg til lungebetennelse og deretter ribbeinsbrudd som følge av ekstrem hoste! Fortsatt vondt i ribbeina/ryggen... Seigeste og jævligste influensaen noensinne!! 

Masssssse god bedring❤️

Skrevet

Tusen takk, Twintipp!! ❤️ Huff, så grusomt med ribbensbrudd. Hosten han økt det siste døgnet her så.. 

aaargh, har ikke tid til dette, he tre små barn og mannen er sikkert utslitt, og jobben  venter!!! 

Skrevet

38 i feber 😂 dakkar, er du mann?

Anonymkode: 6ae69...e1f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke synd på meg, men har aldri hatt feber i fem dager i strekk før. 

Skrevet

Oh yes. Ligger på femte døgnet selv. Får febern ned i 38.5 med paracet, uten er jeg oppe i 40 med en gang. Verker i hele kroppen, til og med huden i ansiktet gjør vondt. Ikke spist siden mandag, det jeg har fått i meg kaster jeg opp pga hoste. Holder på å bli sprø🙈 men bare å smøre seg med tålmodighet.. Første gang i mitt liv jeg har influensa, måtte det også bli den siste😅 

Anonymkode: 40f90...f04

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er det nødvendig å være ei så drittkjerring?

Anonymkode: 8b9e2...7dd

Skrevet

Mannen hadde feber i 11 dager.... ikke influensa, men virusinfeksjon.

Anonymkode: 37888...9d8

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oh yes. Ligger på femte døgnet selv. Får febern ned i 38.5 med paracet, uten er jeg oppe i 40 med en gang. Verker i hele kroppen, til og med huden i ansiktet gjør vondt. Ikke spist siden mandag, det jeg har fått i meg kaster jeg opp pga hoste. Holder på å bli sprø🙈 men bare å smøre seg med tålmodighet.. Første gang i mitt liv jeg har influensa, måtte det også bli den siste😅 

Oj, det høres jo forferdelig ut. Masse  god bedring til deg!! Fortsatt feber 38,5 her på 6. dagen, vurderer å ta en tur til legen, bare for å utelukke noe bakterielt... 

Skrevet

Man bør regne med minimum 14 dager, opptil tre uker hvis man får en skikkelig influensa. 

Anonymkode: e064d...b2d

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man bør regne med minimum 14 dager, opptil tre uker hvis man får en skikkelig influensa. 

Anonymkode: e064d...b2d

Åh, kjære vene... Jeg orker ikke🙈

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oj, det høres jo forferdelig ut. Masse  god bedring til deg!! Fortsatt feber 38,5 her på 6. dagen, vurderer å ta en tur til legen, bare for å utelukke noe bakterielt... 

Tusen takk! God bedring til deg også☺️

Skrevet

God bedring. Jeg hadde influensa for ett år siden for første gang i livet. Var knallsyk i fire uker. Veldig vondt i halsen i tre uker og langvarig feber. God slankekur i det minste, men vil aldri oppleve det igjen. Denne sesongen vaksinerte vi oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...