Gå til innhold

Erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er dette én kennel, da, og ikke nødvendigvis representativt for alle. 

F.eks. elsker vår hund kennelen vi bruker. Et småbruk i skogen, med en eier som elsker hunder og som steller svært godt med hundegjestene sine. Her får de kos, mosjon, lyse, trivelige rom og masse kontakt, både med andre hunder og med mennesker. Når jeg henter bikkja vil hun egentlig ikke være med hjem, og kenneleieren gir rapporter på hva bikkja har vært med på og gjort i løpet av oppholdet. For en liten ekstra sum kan jeg også få henne med hjem nybadet. Hun er alltid i kjempehumør, og dønn sliten fordi hun har fått så mange inntrykk. 

Anonymkode: afdbc...98e

Skrevet

Så bra. Hørtes ut som din hund har trivdes der 😊 Ja,heldigvis er ikke alle sånn. De har 40-50 hunder inn av gangen(plass til 60 stk) Så da sier det seg selv, at de ikke rekker over alle hundene. Syntes det er trist , veldig trist. Hunder fortjener å ha det godt, å føle seg elsket å tatt vare på. Ikke satt i en bås , og kun tur 1 gang i uka på 10 min. Syntes det er skammelig når man betaler i dyre dommer . Minst 1 tur pr dag må de få. Jeg setter hunden min, til ei som driver med omplassering av dyr. Der for hunden være med fam som en fam hund. Og slipper å stå på bås. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...